Kök!?!?!?!

Jag valde tibro kök.... Och mina tips är att välja bredare ugn och häll. Jag tog en 90 ugn och en 80 häll + en kombi ugn med micro och grill i. En bänkskiva i kompositmaterial som ser ut som betong och tål allt är oxå suveränt dessutom är den extra djup (70 cm)... Ett utrymme har vi vid diskbänken med massa utag i som vi stuvar in alla elprylar för att slippa se skiten... Väljer man en sidebyside så rekomenderar jag en extra frys som vi dolde så att det ser ut som vanlig lucka...Här finns lite bilder på köket.. Och köket kommer även i tidningen Plaza kök o bad den 5e mars

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/361770

Last edited:
Vanlig diskbänk i plåt om jag får bestämma.
Infällda diskhoar är värdelöst om man nu använder
köket för matlagning och inte för att värma hämtpizza:gnissla

Vi har ett Ikea-kök här hemma,men så jävla imponerad är jag inte,svårt att hitta det lilla speciella,men kvaliten är säkert bra kontra pengar.

Har också ikea och kommer nog starkt överväga att välja annat nästa gång. Smäckig kvalite :(

iof är mitt sedan 2005 om det gör skillnad.

Jag valde tibro kök.... Och mina tips är att välja bredare ugn och häll. Jag tog en 90 ugn och en 80 häll + en kombi ugn med micro och grill i. En bänkskiva i kompositmaterial som ser ut som betong och tål allt är oxå suveränt dessutom är den extra djup (70 cm)... Ett utrymme har vi vid diskbänken med massa utag i som vi stuvar in alla elprylar för att slippa se skiten... Väljer man en sidebyside så rekomenderar jag en extra frys som vi dolde så att det ser ut som vanlig lucka...Här finns lite bilder på köket.. Och köket kommer även i tidningen Plaza kök o bad den 5e mars

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/361770

:galen Så vill jag ha! Har dock inte plats för allt i vårat kök!:tummenupp

Skall dock stjäla lite ideér!

Stenskiva är ju inget måste, det jag ville poängtera är att du INTE ska ha en oljad ekskiva tex. Hårdvax som någon sade är också riktigt bra, annars skulle jag lacka den i halvmatt klarlack. Så har jag gjort med Eukalyptus-skivor som jag har rödbetsat, de tål riktigt mycket slitage.

Ett ytterst viktigt tips till alla köksrenoverare:

"jag tar det senare" blir aldrig gjort.
... och lister tar sjukt mycket längre tid än man tror.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick