totoro
Är fulladdad ibland
Ooooomega är hetare ?
Du har tre systrar som alla skaffat familj och sedan har barnen i familjerna minst fyra Rolex var, ett av syskonbarnen har till och med en i guld.Rolex å Breitling skulle jag ge max 10 tusen för
Cartier å några till gillar jag bättre. Har tre syrror. I alla dom familjer har ungarna minst 4 Rolex en även i guld
En familj har 3 pojkar å två har dom nya?Du har tre systrar som alla skaffat familj och sedan har barnen i familjerna minst fyra Rolex var, ett av syskonbarnen har till och med en i guld.
Var det korrekt uppfattat?
Ok, jag tror inte någon blev klokare av det härEn familj har 3 pojkar å två har dom nya?
En annan familj har tjejen fått en i guld?
Tredje familjen har pöjken en ny?
- Den är såld sedan länge. Nu använder jag en s.k. "funktionsklocka".Släng upp en bild på din fina replica vetja
- Rolex är ju som en blingblingad pizzaMerca. Ett bojsänke med glitter : )Rolex å Breitling skulle jag ge max 10 tusen för
Cartier å några till gillar jag bättre. Har tre syrror. I alla dom familjer har ungarna minst 4 Rolex en även i guld?
Rolex å Breitling skulle jag ge max 10 tusen för
Cartier å några till gillar jag bättre. Har tre syrror. I alla dom familjer har ungarna minst 4 Rolex en även i guld?
- Jag är intresserad av utseendet och funktionerna. (och helst provtryckt vattentät)
Vet inte vad "intresserad av klockor" egentligen innebär förutom just det, men okey : )
Jag har haft ett par äkta klockor tidigare, bl.a. Tissot, men tycker inte de varit annorlunda eller bättre. TH-replikan är den bästa klockan hittills, om man bortser från Garmin-klockan jag har just nu pga att jag vill köra musik genom klockan på gymet.
Intressant diskussion dock : )
Jag jobbade tidigare med olika skumplastlösningar, bl.a tog vi fram material till tvättsvampar.
De såldes dels som dyra Turtle-svampar...och dels som Biltemasvampar. Samma tillverkningsställe, samma material, samma tvättmedel i svampen. Oehört stor prisskillnad mellan exakt samma produkt/kvalitét.
Nu menar jag inte att det är alltid är samma innehåll i replikor av klockor på något sätt, men det är tillräckligt hög kvalitet i de jag köpt (dyrt) för att jag aldrig har upplevt någon skillnad i något avseende.
Seiko?Jag har en likadan, nästan.
View attachment 477660
Okej överpris av mej?Viss prisskillnad mellan Breitling och Rolex men 10k....?
Jag skulle ge max 50k för en ny BMW S1000RR men det gör det ju inte mindre osannolikt....
Seiko?
Bergströms Ur på Östra Ågatan? Jo det är nog en av de bättre. De har egen verkstad och är auktoriserade. Har haft Rolex sedan 1985.Jag har en Rolex som jag köpte för pengarna jag tjänat på sommarjobbet efter gymnasiet.
Det var väldigt konstigt gjort men skulle aldrig köpa en nu och kommer heller aldrig köpa en annan klocka tror jag så all in all är jag nöjd med det.
Mitt största problem nu är att hitta en vettig urmakare i Sverige, har frågat i tråden tidigare vet jag, 2 av 3 Rolex i Stockholm kommer jag undvika.
Funderar på den jag såg vid Fyrisån, undrar om den är bra (?).
Kul då testar jag dem nästa gångBergströms Ur på Östra Ågatan? Jo det är nog en av de bättre. De har egen verkstad och är auktoriserade. Har haft Rolex sedan 1985.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|