Köp av klocka/armbandsur

Embargo

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2014
Hoj
Flertal gamla häckar
Det är dumt att se prylar som investeringar.

Det är nämligen jättelätt att hitta saker som haft finfin värdeutveckling de senaste 30 åren. Men desto svårare att veta vilka som går upp nästa 30 årsperiod. Plus att jag nog är död om 30 år.

Så. Jag gör så gott jag kan för att köpa leksaker som förgyller tillvaron och så drar jag mig inte för att slita på dem.

Ingen kommer att bli rik på att ärva efter mig. :crash

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är dumt att se prylar som investeringar.

Det är nämligen jättelätt att hitta saker som haft finfin värdeutveckling de senaste 30 åren. Men desto svårare att veta vilka som går upp nästa 30 årsperiod. Plus att jag nog är död om 30 år.

Så. Jag gör så gott jag kan för att köpa leksaker som förgyller tillvaron och så drar jag mig inte för att slita på dem.

Ingen kommer att bli rik på att ärva efter mig. :crash
Håller med helt, yolo! Men man ska inte sprida falska narrativ, falska nyheter och felaktiga beräkningar är en grogrund för expertisen extremism och utanförskap. #defendcivilrights

Embargo

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2014
Hoj
Flertal gamla häckar
Håller med helt, yolo! Men man ska inte sprida falska narrativ, falska nyheter och felaktiga beräkningar är en grogrund för expertisen extremism och utanförskap. #defendcivilrights
Så är det, från ett sakligt perspektiv. Men nu är människor emotionellt drivna till allra största del och många behöver rättfärdiga sina utsvävningar för att må ok. Jag ser det som ett perspektiv värt att bekämpa. :ninja:

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Pöjk, ta inte ut din frustration på magistern, då blir det D, tänk på att det är betygstider.

🤗
Haha nädu det var länge sedan jag blev frustrerad av att ha med kidsen att göra… de vill bara provocera för att sedan kunna säga att alla är dumma. :krama

Det är lätt att känna igen de som låser på detaljer istället för att lyfta blicken. Men de lär sig med tiden. 👍

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Haha nädu det var länge sedan jag blev frustrerad av att ha med kidsen att göra… de vill bara provocera för att sedan kunna säga att alla är dumma. :krama

Det är lätt att känna igen de som låser på detaljer istället för att lyfta blicken. Men de lär sig med tiden. 👍
Pöjk, nu kommer du inte och är otrevlig de sista skälvande dagarna på höstterminen. Kom ihåg att du skall få betyg i biologi, juridik och finansiering.

Men kom inte lika oförberedd till nästa lektion.

Slut på dagens lektion, hem till mammsen nu.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC