Var hittar jag den? Inte där jag letat iaf
Varva är kanske kul på bana men på gatan....? Well smaken är olika men vill du ha mos i botten och varva satan kanske du skulle satsa på en liter rad4?Gladius var rolig men jag gillar högvarviga street fighters så fall. Gladius är som en V8 men jag vill ha en lambo mc ni förstår
är det mycket 4300mil på en Yamaha XJ6 2011? Inget servicehäfte eller någon info om ventiljusteringar. När bör man gjort dem så fall?
Street triple är riktigt trevliga annars
Skickat från min iPhone med Tapatalk
så du menar att 4300mil på en Yamaha XJ6 2011 är inte alls så mycket? Problemet är att han som har den har inte servicehäftet och oljan byttes för 150 mil sedanDet är en trött hoj i sammanhanget. Mjuk och fin på många sätt men inte alls det du verkar vara ute efter…
Bra brukshoj är det däremot. Milen, tja, du får nog svårt att hitta en XJ6 som är utsliten… effektuttaget medger troligen åtminstone 20.000 mil utan större service. Mil är sällan problem för en hoj oavsett, till och med räsertjejhundrorna som varvar 15000 rpm går ju som nya när de gått 5000 mil.
så du menar att 4300mil på en Yamaha XJ6 2011 är inte alls så mycket? Problemet är att han som har den har inte servicehäftet och oljan byttes för 150 mil sedan
Har haft en sån. Noll botten men går som fan om man varvar satan helvetti. Kul och lätt hoj.en
Honda CB 600 FA Hornet 2010 kanske? Vad tycker panelen
men menar du att milen är inget jag bör vara rädd för eller? Självklart så byter jag filter olja det första jag gör om jag köper denDet är en trött hoj i sammanhanget. Mjuk och fin på många sätt men inte alls det du verkar vara ute efter…
Bra brukshoj är det däremot. Milen, tja, du får nog svårt att hitta en XJ6 som är utsliten… effektuttaget medger troligen åtminstone 20.000 mil utan större service. Mil är sällan problem för en hoj oavsett, till och med räsertjejhundrorna som varvar 15000 rpm går ju som nya när de gått 5000 mil.
XJ6? Skulle du inte ha en Lambo-hoj...?är det mycket 4300mil på en Yamaha XJ6 2011? Inget servicehäfte eller någon info om ventiljusteringar. När bör man gjort dem så fall?
XJ6? Skulle du inte ha en Lambo-hoj...?
På en 11 år gammal hoj är skicket generellt viktigare än miltalet. Har den misskötts kan 1000 mil vara mkt. Men visst, om du tvekar kring miltal och brist på servicebok så kommer andra också att göra det den dag du säljer -och då ska det avspeglas i priset.
Alltså jag har svårt för nakna 600, tycker det är för klent och för mkt varvande.Honda Powersports CB600F Hornet 102hk, 2009
Vad säger du om denna då? Vilka av dem två skulle du föredra?
Varför skriker du åt folk?Honda Powersports CB600F Hornet 102hk, 2009
Vad säger du om denna då? Vilka av dem två skulle du föredra?
Lite offtopic nu men är det inte enbart när man har stora versaler som man "skriker" på nätet?Varför skriker du åt folk?
Jag skulle fundera ett varv till på hur cykeln används innan jag började välja.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|