Nej inte allsLite offtopic nu men är det inte enbart när man har stora versaler som man "skriker" på nätet?
Nej inte allsLite offtopic nu men är det inte enbart när man har stora versaler som man "skriker" på nätet?
Att din Gladius kör åttor runt en Bulle. Ser ut som en streetfighter men har samma motor som Dragstar 1100. Inte särskilt upphetsade.Vad säger ni om en Yamaha BT1100 Bulldog 2000-2003
Någon som känner till några vanliga fel på Yamaha BT1100 bulldog? Menar något som folk ofta får problem med? Har en i sikte att köpa men behöver mer kunskap
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Förstår dig inte vad du menar.Att din Gladius kör åttor runt en Bulle. Ser ut som en streetfighter men har samma motor som Dragstar 1100. Inte särskilt upphetsade.
Modellen har inga typfel, det är vanliga begkollen som gäller. Motorn är samma v-twin som sitter i custommodellen Dragstar. Pålitlig men rätt trött -vilket inte riktigt rimmar med Bulldoggens utseende, den ser ju mer ut som en streetfighter.Någon som känner till några vanliga fel på Yamaha BT1100 bulldog? Menar något som folk ofta får problem med? Har en i sikte att köpa men behöver mer kunskap
Att din Gladius och de nakna 600or du tidigare nämnt är roligare hojar. Mkt roligare. Bulldoggen är rätt cool designad men det är ingen bushoj: motorn är väldigt beskedlig och chassikomponenterna enkla.Förstår dig inte vad du menar.
Vrf är anledningen att det finns många Bulldog till salu? Jag är inte alls insatt i den modellenAtt din Gladius och de nakna 600or du tidigare nämnt är roligare hojar. Mkt roligare. Bulldoggen är rätt cool designad men det är ingen bushoj: motorn är väldigt beskedlig och chassikomponenterna enkla.
Det finns en anledning till att det finns många till salu....
Han skrev precis varför. Jag har inte kört den själv men rätt uppenbart vad han menar.Vrf är anledningen att det finns många Bulldog till salu? Jag är inte alls insatt i den modellen
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|