E.Bulén
Gudomlig sporthojare
Kanske får bli att köpa någon R maskin då, dem jag nämnde verkar ju inte få någon toppkritik här. En r6, dem är tilltalande tycker jag, hur mycket ska man vara villig att ge för en sån? Hyffsat ny vill man ändå ha den men om jag ska betala 40-45k för hojjen, vilken årsmodell ska man ha då? (Om man gör en helt ok deal)
Men det känns som att det är för sportigt, jag vet inte men jag ska bara ha den över sommaren och inte kört mycket väghoj förut.
Samtidigt som det skulle vara trist som tusan att köpa en hoj man tröttnar på efter några veckor...
Tror du kommer ha riktigt kul på en hornet. Det är bra lättkörda hojjar man kör avslappnat på. Tror inte du tröttnar på 600 om inte alla dina kompisar bränner iväg satan så fort det slutar svänga.. Många verkar tycka att det viktigaste är att det ska kännas som man är påväg till månen när man vrider på rullen (eller möjligtvis korvkiosk symptom). Själv tycker jag svängar är absolut roligast, det går väldigt fort att tröttna på vad som helst när vägen är rak. Tänk på att du la frågan på sporthoj..
edit: Kolla street triplen för riktigt bra kombo mellan f.premie och en riktigt underhållande mc. Hade jag inte pluggat hade jag köpt en
Last edited: