Köpte själv denna nyss, grymt stilren bänk!
Byggde själv eftersom jag behövde en väldigt bred och djup bänk...
Köksskåp med bänkskiva på?Byggde själv eftersom jag behövde en väldigt bred och djup bänk...
prislapp?
själv gled ja in på jysk efter att ha letat mig fördärvad i flera veckor o upptäckte de hade en bänk i deras liva serie i ek för kampanjpris som uppfyllde mina krav hyffsat, så köpte den att ha sålänge...
Händig som du är borde du dock kunnat få in kablarna i väggen tycker jag... Vad är det förresten för lyse på baksidan? Spezialmodell?
Köksskåp med bänkskiva på?
Bara 42" :fattiglappPanasonic 50" plasma?
Det är döds-betong i väggen så att bila in kablarna där är ett projekt som jag inte orkade ge mig i kasst med efter att nyss ha tapetserat om. TV:n kom först ett par månader efter tapetseringen... Dessutom blev jag en smula avskräckt efter att grannen bilat in alla sina kablar men glömt strömkabeln och därför tvingades riva upp skiten igen..
Bara 42" :fattiglapp
No offense men den där sjukt sterila designen tilltalar f** inte mig och jag förstår inte dem den tilltalar.
Looks like a sjukhus möbel!
Men det är säkert jag som är
No offense men den där sjukt sterila designen tilltalar f** inte mig och jag förstår inte dem den tilltalar.
Närå, vi är minst två!
Folk tycker säkert att jag har "stökigt", men jag pallar inte "institutions-stilen" där inte ens en tidning får ligga framme.
Det ska fan synas att det bor folk i huset, jag blir stressad av sterila miljöer, en del håller ju sån jävla ordning att det ser ut som en möbelkatalog hemma.
Sen, folk köper platta tv apparater som dom vägghänger, sen skaffar dom en tv bänk att ha under som är 320x60 där dom ställer blommor och prydnadssaker?
Närå, vi är minst två!
Folk tycker säkert att jag har "stökigt", men jag pallar inte "institutions-stilen" där inte ens en tidning får ligga framme.
Det ska fan synas att det bor folk i huset, jag blir stressad av sterila miljöer, en del håller ju sån jävla ordning att det ser ut som en möbelkatalog hemma.
Sen, folk köper platta tv apparater som dom vägghänger, sen skaffar dom en tv bänk att ha under som är 320x60 där dom ställer blommor och prydnadssaker?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS