Köp av Tv-bänk/sideboard.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjenna!!!

Är på jakt efter något att ha tv:n på och stereon/dvd-skiver i! Vad har ni för prylar egentligen. Släng upp lite foton. Har sån idétorka just nu!!! :huvet

Är främst på jakt efter något i ek!

//KaliZ
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Byggde själv eftersom jag behövde en väldigt bred och djup bänk...
 

Bifogat

  • lcdplasma2.jpg
    lcdplasma2.jpg
    125.1 KB · Visningar: 127

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Köpte själv denna nyss, grymt stilren bänk!
thumbnail.aspx
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Byggde själv eftersom jag behövde en väldigt bred och djup bänk...

"Jag syrrrr mina egna kläder..." :D

För övrigt har du nog samma TV som jag; Panasonic 50" plasma?
Händig som du är borde du dock kunnat få in kablarna i väggen tycker jag... Vad är det förresten för lyse på baksidan? Spezialmodell? :confused:
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Kanske inte den billigast, gav 9000:- för den....
Jag ändrade lite på bänken me, satte lådorna till vänster dörr till höger samt öppet i mitten. Vatt kanon med förstärkare/DVD synligt.

prislapp?

själv gled ja in på jysk efter att ha letat mig fördärvad i flera veckor o upptäckte de hade en bänk i deras liva serie i ek för kampanjpris som uppfyllde mina krav hyffsat, så köpte den att ha sålänge...
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Händig som du är borde du dock kunnat få in kablarna i väggen tycker jag... Vad är det förresten för lyse på baksidan? Spezialmodell? :confused:

Det är döds-betong i väggen så att bila in kablarna där är ett projekt som jag inte orkade ge mig i kasst med efter att nyss ha tapetserat om. TV:n kom först ett par månader efter tapetseringen... Dessutom blev jag en smula avskräckt efter att grannen bilat in alla sina kablar men glömt strömkabeln och därför tvingades riva upp skiten igen.. :hihi

Belysningen är IKEA's diodlister. Det är faktiskt behagligt med ett svagt ljus runt TV:n när man tittar och det ser rätt trevligt ut när burken är avstängd.

Köksskåp med bänkskiva på?

Nope, kökskåpen passade inte för mina önskemål. Ville ha 50 djupt. Köksskåp är antingen 40cm eller 60cm vilket alltså gick bort. Byggde stomme i MDF och la bänkskiva uppepå och använde uppkapade hyllplan som dörrar.

Panasonic 50" plasma?
Bara 42" :( :fattiglapp
 
Last edited:

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Det är döds-betong i väggen så att bila in kablarna där är ett projekt som jag inte orkade ge mig i kasst med efter att nyss ha tapetserat om. TV:n kom först ett par månader efter tapetseringen... Dessutom blev jag en smula avskräckt efter att grannen bilat in alla sina kablar men glömt strömkabeln och därför tvingades riva upp skiten igen.. :hihi

Ja, då hade jag nog skippat det också. Jag satte TV:n på en trävägg och kunde gå in med kablar från källaren rakt in i väggen. Att komma förbi isoleringen var krångligt nog...

Bara 42" :( :fattiglapp

Fortfarande den mest prisvärda plasman på marknaden. :) :lågskatteland
 

Dominator-Rocks

Guest
Köpte själv denna nyss, grymt stilren bänk!
thumbnail.aspx

No offense men den där sjukt sterila designen tilltalar f** inte mig och jag förstår inte dem den tilltalar.

Looks like a sjukhus möbel!

:va

Men det är säkert jag som är :dummer
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
No offense men den där sjukt sterila designen tilltalar f** inte mig och jag förstår inte dem den tilltalar.

Looks like a sjukhus möbel!

:va

Men det är säkert jag som är :dummer

Närå, vi är minst två!

Folk tycker säkert att jag har "stökigt", men jag pallar inte "institutions-stilen" där inte ens en tidning får ligga framme.

Det ska fan synas att det bor folk i huset, jag blir stressad av sterila miljöer, en del håller ju sån jävla ordning att det ser ut som en möbelkatalog hemma.

Sen, folk köper platta tv apparater som dom vägghänger, sen skaffar dom en tv bänk att ha under som är 320x60 där dom ställer blommor och prydnadssaker? :va
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Närå, vi är minst två!

Folk tycker säkert att jag har "stökigt", men jag pallar inte "institutions-stilen" där inte ens en tidning får ligga framme.

Det ska fan synas att det bor folk i huset, jag blir stressad av sterila miljöer, en del håller ju sån jävla ordning att det ser ut som en möbelkatalog hemma.

Sen, folk köper platta tv apparater som dom vägghänger, sen skaffar dom en tv bänk att ha under som är 320x60 där dom ställer blommor och prydnadssaker? :va

Ja en TV är ju inte så jävla vacker så de gör inte så mkt om den är så liten som möjligt, är ju inte främst för att spara plats man ofta köper en platt-tv kanske?
 

Dominator-Rocks

Guest
Närå, vi är minst två!

Folk tycker säkert att jag har "stökigt", men jag pallar inte "institutions-stilen" där inte ens en tidning får ligga framme.

Det ska fan synas att det bor folk i huset, jag blir stressad av sterila miljöer, en del håller ju sån jävla ordning att det ser ut som en möbelkatalog hemma.

Sen, folk köper platta tv apparater som dom vägghänger, sen skaffar dom en tv bänk att ha under som är 320x60 där dom ställer blommor och prydnadssaker? :va

Gött :tummenupp


Då gillar du mitt datarum.

Tog en bild där jag sitter nu!

Edit: Jag stökade faktiskt till det lite... det var nystädat så jag skämdes lite :rodnar
 
Last edited:

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Det är ute med ek:fakta
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Hehe ja det är tur att alla tycker olika, vore tråkigt annars ju! Tror inte jag ska hänga ut en bild på mina andra möbler då, som går i strikt vit/svart/krom stil:yoparty
På tal om GuW uttalande, jag äger inte ens en tv, har projje med vägghänd duk, så bänken är som du säger vigd för prydnadssaker:tummenupp

No offense men den där sjukt sterila designen tilltalar f** inte mig och jag förstår inte dem den tilltalar.

Looks like a sjukhus möbel!

:va

Men det är säkert jag som är :dummer
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top