Köp en T-shirt och hjälp mig läxa upp snorvalpar!!!!

Hej igen!

Jag noterar att det gått väldigt få storlek S!!!! Var är alla chey-fans? Och ynglingar? Är det bara gamlos med mycket muskler som är med i Mozz fanclub numera?:confused:

Bara din inställning gör att man måste beställa! Keep going strong! :yoparty

Ingen yngling (beror på hur man ser det), men eftersom man är grov som en tallkvist, så får du nu en beställning av strl S :crash

Kan tänka mig att springa runt i depån och glänsa i sommar ! Men man blir nästan lite rädd att man får tälta i en S..!
182 cm 71 kg halvyngling. Passar det?

TAck Mozz, den kom med posten idag. Få se om jag använder den på PRO-mötet på Valborg....

Någon har satt in pengar den 28:e april och märkt betalningen "Storlek Large". Berätta hur mycket ni satte in och en adress, så kommer en tröja!
mvh
#22 Mozz

Nästa gång du håller ett lika fantastiskt föredrag på SMC steg 6 så kan du kanske ha med dig tishor som vi som vill kan köpa direkt på plats med en exklusiv signering på. Tror det kan bli en rykande åtgång :)

Nästa gång du håller ett lika fantastiskt föredrag på SMC steg 6 så kan du kanske ha med dig tishor som vi som vill kan köpa direkt på plats med en exklusiv signering på. Tror det kan bli en rykande åtgång :)

Det hade han ju. Hela rejsbussen var full med t-shirts. Och signerade gjorde han också när han väl fick en penna som fungerade (trots mitt påpekande att han skulle ta med extra pennor i tråden i raceforumet... *host, host*). Så det så. :7peta

Ang storleken så kan det ju vara vägledande för andra som beställer, att storlek M passade bra till mina 83 kg 175 cm. Kanske litet tight över magen, men det är ju bara snyggt och tecken på mogen ålder.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick