magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
Hade det inte varit för dina inlägg/utspel (beroende på hur man ser det) så hade jag knappt ens vetat att det körs RR-tävlingar i Sverige.
Tack!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade det inte varit för dina inlägg/utspel (beroende på hur man ser det) så hade jag knappt ens vetat att det körs RR-tävlingar i Sverige.
Ja här pratar vi ju inte försäljning för nån profit ens.. bara ett bra försök att täppa till hålet i plånboken för en hårdgasande lärare och posterboy för den äkta racerandan.
Vilket sporthoj skjuter sig i foten om dom inte stöttar!
Vi väntar på löning kommer en beställning i helgen![]()
Bara din inställning gör att man måste beställa! Keep going strong!
Ingen yngling (beror på hur man ser det), men eftersom man är grov som en tallkvist, så får du nu en beställning av strl S![]()
klart som fan man stöttar en mozz lärareköper till veckan 200 pixels kmr snart in!
Kan tänka mig att springa runt i depån och glänsa i sommar ! Men man blir nästan lite rädd att man får tälta i en S..!
182 cm 71 kg halvyngling. Passar det?
TAck Mozz, den kom med posten idag. Få se om jag använder den på PRO-mötet på Valborg....
Nästa gång du håller ett lika fantastiskt föredrag på SMC steg 6 så kan du kanske ha med dig tishor som vi som vill kan köpa direkt på plats med en exklusiv signering på. Tror det kan bli en rykande åtgång![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |