crashtestdummy
Ompa ompa.
ofan, trodde han hette Kalashnikow-skiblom skrev:heter du kakowski
ofan, trodde han hette Kalashnikow-skiblom skrev:heter du kakowski
crashtestdummy skrev:ofan, trodde han hette Kalashnikow-ski
Som supermycket sa, stötdämparfäste, med justerbar ride hight.Tengil skrev:Idag köpte jag en sån här till hojen!
Dagens tävling är att gissa vad det är för någonting.
aha.. härligt.. hoppas det kommer funka nu då som planeratTengil skrev:Idag köpte jag en sån här till hojen!
Dagens tävling är att gissa vad det är för någonting.
crashtestdummy skrev:Som supermycket sa, stötdämparfäste, med justerbar ride hight.
tänkte bara att då gör du ju en 500ing på denSupermoto skrev:37500 OCH din gixxer låter intressant.
har du kvar audin? eller ska du ha en buss eller linande oxåSupermoto skrev:Kostade iofs en slant att hämta den...
Men tack för erbjudandet
Hehe, beror på hur man ser det...blom skrev:har du kvar audin? eller ska du ha en buss eller linande oxå
ja möjligheterna är oändliga.. själv körde vi med tre saker när det begav sig, bil-husvagn, transit-husvagn, husbussSupermoto skrev:Hehe, beror på hur man ser det...
Har bytt bort en audi mot en annan så nu har jag fortfarande två kvar.
Den röda har jag just fått nya lås till, de var paj både förardörren och bagaget, så när de är bytta ska den säljas. Lite synd egentligen för den har varit så jäkla bra med ECC och allt.
Är lite kluven till hur jag vill göra med transport. Finns ju några olika sätt att lösa det på...
Personbil + släp/husvagn.
Pickup + husvagn.
Liten buss + husvagn.
Större buss som man kan sova i.
Gammal husbil som man bygger om lite så hojen går in.
Supermoto skrev:Hehe, beror på hur man ser det...
Har bytt bort en audi mot en annan så nu har jag fortfarande två kvar.
Den röda har jag just fått nya lås till, de var paj både förardörren och bagaget, så när de är bytta ska den säljas. Lite synd egentligen för den har varit så jäkla bra med ECC och allt.
Är lite kluven till hur jag vill göra med transport. Finns ju några olika sätt att lösa det på...
Personbil + släp/husvagn.
Pickup + husvagn.
Liten buss + husvagn.
Större buss som man kan sova i.
Gammal husbil som man bygger om lite så hojen går in.
blom skrev:ja men en liten toyota buss funkar ju i alla lägen
kul och kul... den tar en från A till B sen beror det ju på hur mycket man vill sattsa.. själv skulle jag kunna tänka mig deterik skrev:Fast den är ju inte så kul som vardagsbil, kärran har just den fördelen att du klarar dig med en vanlig bil men allt handlar ju till sist om ekonomi samt tänkt användning.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|