Tengil skrev:Jag har redan en jetski. Men den ser inte ut som den på bilden...
Nää, just det! Skärp dig för fan!
Tengil skrev:Jag har redan en jetski. Men den ser inte ut som den på bilden...
ska det byggas...blom skrev:gaffel, sving och motor köpes till yamaha R6.. årsmod ointressant.
japp nu har jag lite saker på GMr Vader skrev:ska det byggas...
Jag har komplett kåpset inkl. tank med tanklock + racebakdel om du är intressserad.blom skrev:gaffel, sving och motor köpes till yamaha R6.. årsmod ointressant.
tack tack men nu behöver jag bara gaffel sving och motorKyckling skrev:Jag har komplett kåpset inkl. tank med tanklock + racebakdel om du är intressserad.
Finns nya frambromsbelägg också i obruten förpackning.
skoj... håll oss underättade...blom skrev:japp nu har jag lite saker på G
vi får se vad det blir och om jag får tag på sakerna.. det får inte bli för dyrt heller för då skiter jag i detMr Vader skrev:skoj... håll oss ude rättade...
blom skrev:vi får se vad det blir och om jag får tag på sakerna.. det får inte bli för dyrt heller för då skiter jag i det
blom skrev:ja man får ju en hel och körklar r6a för under 40.. så det ska nog gå att hålla nere
det vet jag inte.. så kanske ni gör i hellabrötteterik skrev:Fast att jämföra lösa delar med att köpa en komplett hoj är som att jämföra blondiner och brunetter.
blom skrev:gaffel, sving och motor köpes till yamaha R6.. årsmod ointressant.
det svämmar över med R6 delar i annonsforumena... den är ju inte direkt ovanlig som bancyckel...blom skrev:det vet jag inte.. så kanske ni gör i hellabröttet
erik där har vi första.. .. redan billigt
erik titta titta en sving 1400 kr.. nu måste dina kumlabrudar kännas bra billiga
http://www.blocket.se/view/6221020.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
men för att hålla ordning på alla annonser och delar så behöver man en handddator..Mr Vader skrev:det svämmar över med R6 delar i annonsforumena... den är ju inte direkt ovanlig som bancyckel...
vad är den bra till? vad kan den göra osv? jag är kanske seriöst intresserad.crashtestdummy skrev:men för att hålla ordning på alla annonser och delar så behöver man en handddator..
http://www.blocket.se/view/6872637.htm
nä det där får du fråga mario om?Kjelle skrev:Jaså det VAR du som snodde Marios R6:a trots allt? Gick gaffeln när du bände upp låset?
Den där såg ju ut som skitcrashtestdummy skrev:men för att hålla ordning på alla annonser och delar så behöver man en handddator..
http://www.blocket.se/view/6872637.htm
ja, telefonbok, kalender, etc man kan lära den att göra saker, jag hade den till att göra ikoner och operatörsloggor till telefoner, tror du kan köpa navantenn och navigera med den.blom skrev:vad är den bra till? vad kan den göra osv? jag är kanske seriöst intresserad.
nä det där får du fråga mario om?
förlåt då att jag inte hade en sån,,. :kockoSupermoto skrev:Den där såg ju ut som skit
Men en iPaq 6515 är högintressant
ja men nu är det ingen som säljer en sådan härSupermoto skrev:Den där såg ju ut som skit
Men en iPaq 6515 är högintressant
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |