SuperBastard
Ny medlem
Säljes ett helt nytt framdäck av märket Avon viper 120/70-17.. Gatdäck som passar både sporthoj som motard.
Pris: bud
Pris: bud
Jag behöver så lite som en kraschpuck placerad på högersida på min hoj (R1 00). Alltså den som sitter fast i motorn. Ngn som vet/har? Skicka PM.
sitter den inte i svingbulten? för att skydda kopplingen? har för mig greven tar 450 ny.
MVH Oskar
Nä, inte den..men det sitter en där också som du säger. Jag menar den som man måste göra hål i kåpan för och som sitter längre fram.
En vanlig kraschpuck för eftermarknad? Nästan alla säljare av mc-delar kan tillhanda hålla sådana...
Här finns billiga hemmapulade...
BORTSKÄNKES
Mycket väl fungerande Luxor tv med fjärrkontroll samt rejält och justerbart väggfäste som är både vinkel och tiltbart. TV:n är 21 tum och har scart samt knappsats på framsidan. Bra ljud och bild. Nytt batteri i fjärren. Bild på sidan 40.
Köpte dessa som du länkar till, ett par svarta. Riktigt dålig finnish på grejerna samt det är utan skruvar eller liknande. Så 150+50frakt och införskaffningen av skruvar samt lite borrning och modifiering. För mig är det ingen fara då jag har tillgång till det mesta och fixade det ganska enkelt men bra o veta för en annan som kanske inte har samma resurser.
är det färg TV?
Köpes skinnbyxor med knäpuckar. Helst svarta men andra färger kan också funka. storlek 46-48 inte för dyra då jag kan få ett par helt nya Dainese för ungefär 2300kr på lelles.
skicka om och gärna bild!
En vanlig kraschpuck för eftermarknad? Nästan alla säljare av mc-delar kan tillhanda hålla sådana...
Här finns billiga hemmapulade...
Yepp, det är färgtv. Så gammal är den inte, he, he. Bra bild dessutom.
Skulle gärna bli av med den i eftermiddag/kväll eller under helgen. Annars går den till bättre behövande men då får jag köra iväg den själv.. PM om du vill ha mitt nummer.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|