Köp/Sälj/Byt/Skänkes! LÄS FÖRSTA INLÄGGET!!!

SuperBastard

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Gråbo
Hoj
Cbr600RR(Blivande fighter)
Säljes ett helt nytt framdäck av märket Avon viper 120/70-17.. Gatdäck som passar både sporthoj som motard.

Pris: bud
 

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
BORTSKÄNKES
Mycket väl fungerande Luxor tv med fjärrkontroll samt rejält och justerbart väggfäste som är både vinkel och tiltbart. TV:n är 21 tum och har scart samt knappsats på framsidan. Bra ljud och bild. Nytt batteri i fjärren. Bild på sidan 40.
 

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Jag behöver så lite som en kraschpuck placerad på högersida på min hoj (R1 00). Alltså den som sitter fast i motorn. Ngn som vet/har? Skicka PM.
 

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Go:teborg
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Jag behöver så lite som en kraschpuck placerad på högersida på min hoj (R1 00). Alltså den som sitter fast i motorn. Ngn som vet/har? Skicka PM.

sitter den inte i svingbulten? för att skydda kopplingen? har för mig greven tar 450 ny.

MVH Oskar
 

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
sitter den inte i svingbulten? för att skydda kopplingen? har för mig greven tar 450 ny.

MVH Oskar

Nä, inte den..men det sitter en där också som du säger. Jag menar den som man måste göra hål i kåpan för och som sitter längre fram.
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Nä, inte den..men det sitter en där också som du säger. Jag menar den som man måste göra hål i kåpan för och som sitter längre fram.

En vanlig kraschpuck för eftermarknad? Nästan alla säljare av mc-delar kan tillhanda hålla sådana...

Här finns billiga hemmapulade...
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
En vanlig kraschpuck för eftermarknad? Nästan alla säljare av mc-delar kan tillhanda hålla sådana...

Här finns billiga hemmapulade...


Köpte dessa som du länkar till, ett par svarta. Riktigt dålig finnish på grejerna samt det är utan skruvar eller liknande. Så 150+50frakt och införskaffningen av skruvar samt lite borrning och modifiering. För mig är det ingen fara då jag har tillgång till det mesta och fixade det ganska enkelt men bra o veta för en annan som kanske inte har samma resurser.

BORTSKÄNKES
Mycket väl fungerande Luxor tv med fjärrkontroll samt rejält och justerbart väggfäste som är både vinkel och tiltbart. TV:n är 21 tum och har scart samt knappsats på framsidan. Bra ljud och bild. Nytt batteri i fjärren. Bild på sidan 40.

är det färg TV?

Köpes skinnbyxor med knäpuckar. Helst svarta men andra färger kan också funka. storlek 46-48 inte för dyra då jag kan få ett par helt nya Dainese för ungefär 2300kr på lelles.

skicka om och gärna bild!
 
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Någon som är sugen på ett Media Center från popcorn hour?
Popcorn Hour A-110.
Har ett liggandes som är obetydligt använt.

Billigast enligt prisjakt.nu, 2595:-
Kom med bud.

a-100T.jpg
 
Last edited:

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Köpte dessa som du länkar till, ett par svarta. Riktigt dålig finnish på grejerna samt det är utan skruvar eller liknande. Så 150+50frakt och införskaffningen av skruvar samt lite borrning och modifiering. För mig är det ingen fara då jag har tillgång till det mesta och fixade det ganska enkelt men bra o veta för en annan som kanske inte har samma resurser.



är det färg TV?

Köpes skinnbyxor med knäpuckar. Helst svarta men andra färger kan också funka. storlek 46-48 inte för dyra då jag kan få ett par helt nya Dainese för ungefär 2300kr på lelles.

skicka om och gärna bild!

Yepp, det är färgtv. Så gammal är den inte, he, he. Bra bild dessutom.
Skulle gärna bli av med den i eftermiddag/kväll eller under helgen. Annars går den till bättre behövande men då får jag köra iväg den själv.. PM om du vill ha mitt nummer.
 
Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
SÄLJES!
NY Alu-ramp.
193x22,5cm

Pris 400:-/styck
 

Bifogat

  • 6589008mini.JPG
    6589008mini.JPG
    157.8 KB · Visningar: 50
Last edited:

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
En vanlig kraschpuck för eftermarknad? Nästan alla säljare av mc-delar kan tillhanda hålla sådana...

Här finns billiga hemmapulade...

Jag har ju puckar på övriga ställen på hojen. De har en form och de du länkade till en annan. Det var bara en som rök helt när jag synade asfalten. En annan som naggades lite i kanten bara. De jag har nu är av märket R&G Racing.

http://www.rg-racing.com/browseBike/Yamaha/YZF-R1/2000/CP0043.aspx

Om man kunde bara få tag i en som liknar den om inte annat så vore det toppen, utan att behöva köpa till hela runtom oavsett märke/tillverkare på puckarna.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Yepp, det är färgtv. Så gammal är den inte, he, he. Bra bild dessutom.
Skulle gärna bli av med den i eftermiddag/kväll eller under helgen. Annars går den till bättre behövande men då får jag köra iväg den själv.. PM om du vill ha mitt nummer.

Undra bara mest vilken färg det är då på den :banana
 

Black-Wolf

There goes another one...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia Falco 1100 - 02
BMW 518i 1995 säljes eller bytes mot MC

Pågrund av kombiköp har jag en bil över :(

Välvårdad BMW med omfattande dokumentation och servicehistorik i princip fullservad hos BMW fram till dagens datum.

Rak och fin i plåten utan dörruppslag, bucklor eller liknande

Executive paket
- Stolar med armstöd
- Träinredning
- Läslampor
- Farthållare
- Elhissar fram
- Lilla färddatorn
- Solskyddskardin
- AC (Fullt fungerande och med bra kyl)
- Uppvärmda spolarmunstycken
- Intensiv rengöring
- Fjärrstyrt centrallås med larm

Förutom ovanstående så är billen utrustad med:
- Dragkrok
- ABS
- Servo styrning
- Vinterdäck på plåtfälg med hjulsidor
- BMW Kryssekerfälgar
- Imobilizer
- Chippad för bättre körbarhet och ekonomi

Mönsterdjup på sommardäcken är helt ok men två däck är lite gamla (sprickor etc) Två nya medföljer!

Skatten är betald i januari

Sammanfattningsvis en bil som rullat långt men som har servats och underhållits väl.

OBS! Detta är ingen sunkig rosthög, bilder på den i vinterslask gör den inte rättvis, måste ses i verkligheten.

Har den nyare M43 motorn med kamkedja och går att köra snålt :)

Pris 16500 (Diskuteras)

Ev bytes mot MC typ offroad, scooter, eller förslag
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top