Köpa äventyrshoj, men vilken?

ADM77

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2017
Hoj
KTM 1290 Adventure R -17
Ursäkta mitt sena svar, har varit extremt upptagen sedan jag postade här.

Ville bara meddela att tråden kan stängas då jag lyckades få tag på en KTM 1290 Adventure R -17 som nu står hemma i garaget. Blir en 3 veckors tur i Europa mellan 24/7-14/8.

Tack till er alla som tagit er tid att svara.

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Ursäkta mitt sena svar, har varit extremt upptagen sedan jag postade här.

Ville bara meddela att tråden kan stängas då jag lyckades få tag på en KTM 1290 Adventure R -17 som nu står hemma i garaget. Blir en 3 veckors tur i Europa mellan 24/7-14/8.

Tack till er alla som tagit er tid att svara.
Jag är KrÄnkt
:gnissla

ADM77

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2017
Hoj
KTM 1290 Adventure R -17

Tack. Är riktigt nöjd med köpet. Hojen är brutal. Blev dock betydligt dyrare än vad jag hade förväntat mig trots att jag fick 16,000 kr i rabatt. Köpte hojen samt en massa KTM-tillbehör till den och komplett personlig utrustning, också den från KTM så nu ser jag ut som en vandrande reklampelare men fasiken vad mycket snyggare deras kläder är än konkurrenterna. Totalt spenderade jag 221,973 kr (ordpris 237,973 kr). Löjligt mycket pengar men man lever ju bara en gång.... eller? ;)

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Tack. Är riktigt nöjd med köpet. Hojen är brutal. Blev dock betydligt dyrare än vad jag hade förväntat mig trots att jag fick 16,000 kr i rabatt. Köpte hojen samt en massa KTM-tillbehör till den och komplett personlig utrustning, också den från KTM så nu ser jag ut som en vandrande reklampelare men fasiken vad mycket snyggare deras kläder är än konkurrenterna. Totalt spenderade jag 221,973 kr (ordpris 237,973 kr). Löjligt mycket pengar men man lever ju bara en gång.... eller? ;)

Äsch då. Det är ju bara en viss procent av summan som är spenderad, resten är investerad då du har värde kvar i varorna. (Det gäller att kunna rationalisera allt för sig själv så att man kan sova om natten.)
Dessutom lever man bara en gång, precis som du skriver.

Grattis till hojen, jag ska också neråt kontinenten ungefär samma tid som dig så vi kanske ses längs vägarna.

Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Grattis till investeringen. :tummenupp
Det kostar att ligga på topp men billigare än många andra intressen....:va

Körde själv lite 1290 SA i morse :banana

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...