FD-Mopedisten
Ny medlem
har en aprilia mx 125 till salu
Hur långt har din aprilia mx gått? Årsmodell? Hur mycket vill du ha för den ?
har en aprilia mx 125 till salu
Du får nog välja ifall du vill köpa en 4-takt eller en 2-takt. Det är mer pulver i en 2-takt, men det är galet mycket pillande och sopparäkningen lär svida... 4-takt dricker knappt någe soppa och är näst intill servicefritt.
Ifall du måste limitera din budget på 20k så har jag ett riktigt bra tips som du kommer tacka mig för sedan. Köp en 4-takt!
WR125X verkar vara en ruggigt bra hoj. Fast den toppar bara ca 105 km/h... Men motarder är inte snabbare än så. Jag har en polare som vill byta hoj nu och vill sälja sin WR125X. ca 1000 mil, Arrow slip-on (låter underbart), tail tidy och handguards. 25k vill han ha
När du säger DR 125. Menar Suzukin?
Som sagt har jag bara en budget på 20k.. men om du skulle få han att sälja den för 20k?
Det betvivlar jag i högsta grad tyvärr. Men det kan finnas något bra på blocket
Hur kommer det sig att du är så sugen på en motard?
Har provkört wr125x och kan hålla med om att den tillhör den vassare kategorin inom ramen för A1. Duke 125 borde inte vara dålig den heller.
FD-Mopedisten: Jag har ägt en CBR125R och provkört CBF125 vid flera tillfällen. CBRen har ett märkbart effektövertag mot CBF, medan CBF har en bekvämare sittställning vilket är skönt om man ska åka längre sträckor (och antagligen bidrar till att göra den snäppet mer lättkörd). När det kommer till kvalitet behöver du aldrig oroa dig om du köper honda.
Om du tittar på cbf kan yamaha YBR vara ett alternativ, den är dock snäppet långsammare (äger själv en just nu).
Ja, pappa kände en kille som hade en helsvart som hade gått 50 mil för bara 20K! Så jag är rätt sugen på att köpa den
Dom här budget hundratjugofemmorna är nog ganska likvärdiga med trimmad moped som också är en lätt mc.Är det någon som vet hur CBFen Accar och vad topphastigheten är? vill helst kunna dra mina kompisar från deras trimmade moppar.. (hade själv en trimmade rieju smr)
Är det någon som vet hur CBFen Accar och vad topphastigheten är? vill helst kunna dra mina kompisar från deras trimmade moppar.. (hade själv en trimmade rieju smr)
Hur långt har din aprilia mx gått? Årsmodell? Hur mycket vill du ha för den ?
Har aldrig provkört duke, men enligt din besrkivning så har ktm misslyckats med den modellen, var lite oväntat.Man sitter väl nästan upprätt på en CBR? Jag har nog aldrig stött på någon som kör Duke 125 som är nöjd med den... Låg toppfart, dyra delar, dålig kvalité och den är dyr att köpa. Dock så finns det ingen snyggare 125:a än Duke
Ktm 125 -390 cc är tillverkade hos ktm's delägare i Indien.Har aldrig provkört duke, men enligt din besrkivning så har ktm misslyckats med den modellen, var lite oväntat.
Den har inte gått så värst långt, ska kolla upp exakta milen. Jag säljer den för lika mycket som dom andra på blocket minus nån lusing eller nåt, vill bli av med den
Det är en 2004a.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |