mojja83
Guest
Ja,den kawan som du kollar på är säkert raceväxlad,desutom med quickshifter på
Kan väl inte vara allt för svårt att få det "rätt" växlat igen?
Ja,den kawan som du kollar på är säkert raceväxlad,desutom med quickshifter på
Varför ska du ha en så ny hoj att köra bana med? Gå ner några år så får du vettigare priser.
En till fördel är att jag har ca 10 minuter till gelleråsen
Men vänta här nu.
Du bor tio minuter från Gåsen och har ingen banhoj, är det rätt uppfattat?!
Isåfall måste något vara väldigt mycket på tok..!
Hur mycket får hela kalaset kosta???har en cbr 600 rr 05 (ex Papunens sst) med diverse godis så som öhlins bak,acra pipa,race fotpinnar,race växlat till det så finns diverse verktyg lite reserv delar och 4 kompletta fälgar med fasta distanser och en extra drevhubb,,en trave bättre beg däck bla 5 regndäck,laptimer,transponder.Till det finns också hela den personliga utr +ett extra skinnställ.Mera grejor är en täckt släpkärra och en ombyggd husvagn med garage.
Då jag inte har bestämt mig ännu om jag ska sälja så kan det va intressant att kolla lite bud på allt,,,du kan väl fundera lite.
Oj vilken fin bild, vem har tagit den? Å känner du någon gubbe som brinner för banåkning?
Haha Jag undrar vem det kan vara som tagit denna bild.
Träffade på en farbror på gåsen tidigare i veckan som dillade om slicks,däckvärmare=mkt bra grepp. Får jag tag i den gubben igen ska jag ta ett allvarligt snack med honom. Kan inte lura i ungdommarna vad som helst han borde ju förstå hur det slutar då gubben varit med Jett tag!!
Jaja börjar frugan gorma allt för mkt så vet jag vad din pm adress har för telefon nummer jag vidarebefodrar det till henne så får du ta diskutionen och förklara att det är ett nödvändigt ont med banhoj och alla dessa tillbehör....
Men vänta här nu.
Du bor tio minuter från Gåsen och har ingen banhoj, är det rätt uppfattat?!
Isåfall måste något vara väldigt mycket på tok..!
Jag bodde ännu närmare Gåsen o körde sporthoj några år utan att skaffa banhoj
Året jag på allvar började fundera på det var samma år jag kom på att det är ungefär 1000 ggr roligare utanför asfalten o då hade man ju dessutom 3 banor att välja på inom samma avstånd
App App att köra i diken och lervälling passar inte alla. Vissa gillar asfalt och 200 km/h och feta knäskrap + att pigerna tycker man är häftigare när det gnistrar om knäna.
Nu till verkligheten: Tack för tailbagen kommer verkligen till använding i vardagen!!!
Ska skicka nissen ett mail och se vad han har tänkt sig. Hojen är ju trots allt fortfarande till salu trots att han la ut den på annons den 22 april..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|