Köpa Djurgårdentröja. Hur är det med storlekarna?

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Hej hopp!

Jag vill gärna köpa en DIF luvtröja. Såg att det finns en uppsjö av storlekar. Framförallt att det finns XS och S. Så ni som äger såna tröjor, hur är storlekarna? Är XS som en "vanlig S" annars eller är XS just en mindre storlek mer för tjejer exempelvis? Vet att det finns märken (Vailent på Carlings för att nämna ett) där en XS är som en S hos alla andra märken typ.

Tänkte beställa redan imorron så jag är vääldigt tacksam för snabba svar. Måste ju kunna dryga mig lite här nere i Malmö redan till helgen tänkte jag! ;D

Martin_08

Vad fan är Zatzy?
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Yamaha R6
Tyvärr, oavsett storlek kommer en juvgådströja aldrig att klä någon.

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
DIFtröjorna är rätt stora överlag. Det finns speciella tjejmodeller så dom ska du nog inte satsa på. Enda negativa är nog att dom ofta är lite trånga i halsen.

Dominator-Rocks

Guest
går du och drygar dig i en xs så tar det nog inte lång tid innan du får en smäll. :lol

pluttafia

LoTtA
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
Kawazaki ZX7R -97+ några havremoppar
Äsch skit i djurgården å köp en HV tröja i stället!!! Då blir de rätt från början!!

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Billigare att köpa trasor på storpack hos Biltema.

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Kunde inte hålla mig längre
:arsele :arsele :huvet :huvet :gnissla :gnissla :näsblod :näsblod :va :va :mad: :mad: :gråta :dummer :dummer :såjaponken :såjaponken :fatta!

Bor i falun och håller på Gnaget? :confused: från solna:arsele från början eller Ståckhålmare?

Till trådskaparen: jag är 175 cm lång och väger 76 kg, jag har M.

Blåränderna går aldrig ur!

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Bor i falun och håller på Gnaget? :confused: från solna:arsele från början eller Ståckhålmare?

Till trådskaparen: jag är 175 cm lång och väger 76 kg, jag har M.

Blåränderna går aldrig ur!

Dina bruna ränder menar du väl :va :D

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Kan någon förklara grejen med att ha "kärlek" för ett fotbollslag och "hata" de andra?

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Jag tycker egentligen inte om fotboll så värst.. Men Djurgårdentröjorna är fina rent sådär estetiskt om man säger så. Jag har en Hammarbytröja också. Och hade Göteborgs IF haft snygag tröjor hade jag lätt köpt en sån direkct!! ;D

Jag ska inte dryga mig alls egentligen. Bara ha på mig tröjorna. Mest på dagen när det är mycket folk ute. Jag är absolut inte personen som folk blir rädda för..

Får la ringa Djurgårdens webshop imororn och fråga hur det är med storlekarna.

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Finns det någon förutom spelarna i Djurgården som vill ha på sig skiten? Tveksamt om spelarna hade haft det om de inte fick så bra betalt..

Era tröjor är så grymt fula. Säg till gubbarn i ledningen fäör IFK Götet att dom ska se till att ta fram lite sjysta suportergrejer! :tummenupp

Jag skulle tjöpa dIrEkCt!!!!!11

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...