Knottrorna verkar vara identiska med de jag skickade länk till.
Det har du rätt i, jag ger dom en chans!
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Knottrorna verkar vara identiska med de jag skickade länk till.
Så du menar man sitter fast MYCKET bättre med high fusion? Har vanliga snake skin på hojen nu och tycker man får klämma rätt bra för att det ska greppa bra, har stompgrip att gemföra med iofs men det är inget alternativ.
Klämma bra? behöver du klämma åt mkt så kan det äl inte vara så bra grepp? De ska ju ge bra grepp när man hänger över och då klämmer man ju inte direkt, el ja man lägger ju vikten på..men det kanske va så du menade? Frågar så mkt bara pga jag själv funderar att köpa ist för stompgrips.
Japp, treadzen rockar fett!Vill ni ha nytta av padsen - tanktredz - jag har åkt med High Fusion och Stomp på mina hojar, ingen är i närheten av tredzen.
Shoppade för några veckor sedan till gixxern via tanktredz.com - rabattkod crackberry för 25%.![]()
Jag har både haft stompgrips och tanktredz, fick syn på dessa och beställde hem de och är riktigt nöjd, en blandning mellan stompgrips och tanktredz. ca. 250kr för 2st unviersal ark är bra pris. Inte lika elaka som stompgrip mot skinnstället och inte lika tunn och platt som tanktredzen.
Länk: http://www.ebay.com/itm/180701199680?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
deras hemsida http://www.eazi-grip.net/
Kolla in Tank Tredz också! Det är bästa skiten jag har kört med. Finns på www.tre65.se![]()
Det spelar ingen roll vad man kör för hoj. Har man nytta av grejerna så är det braJag har inte provat något annat så jag kanske ska hålla käften men jag tycker Tank Tredz är riktigt bra. Köpte Universal zig-zag och klippte till så att de passade min SV1000.
+ Lätta att montera!
+ Syns knappt
+ Sliter inte på skinnet!
+ Greppar bra som fan.
- Jag kanske inte är rätt person eller har rätt hoj för att uttala mig
Testar dessa. Tycker 500 spänn för lite knottror är lite väl saftigt.
Vill du ha ännu billigare alternativ så går du till IKEA och fixar det bubbliga lådinlägget för bestick.
Kan inte svara för hur klistret är dock![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |