Slappa
Rage closed inside!
Japp man tröttnar snabbt på en 600!Köp en 1000cc. 600 är för slö!
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Det är så komiskt att alla som skriver om nåt förslag alltid måste nämna sin egna hoj som den lämpligaste!
Japp man tröttnar snabbt på en 600!Köp en 1000cc. 600 är för slö!
STREET TRIPLE
Att det ska vara så svårt, den har ett glänsande chassi, fenomenala bromsar och vägegenskaper. En sanslöst fin motor (knappast någon nyhet.. tre cylindrar ÄR läckert) med stort underhållningsvärde och en mysig ljudbild. Bra passagerarmöjligheter samt en fin ekonomi. Perfekt transportör samtidigt som den säkert inte skämmer ut sig på bana
Den är det bästa paketet i klassen inför 2008, färdigpratat.
Chassiet blev jag inte alls särskilt impad över med S3.. SuperDuken knäcker vilken dag eller natt i veckan som helst..
Motorn däremot är överjävligt underbar, vill ha den i SDn..
Köp en 1000cc. 600 är för slö!
STREET TRIPLE
Att det ska vara så svårt, den har ett glänsande chassi, fenomenala bromsar och vägegenskaper. En sanslöst fin motor (knappast någon nyhet.. tre cylindrar ÄR läckert) med stort underhållningsvärde och en mysig ljudbild. Bra passagerarmöjligheter samt en fin ekonomi. Perfekt transportör samtidigt som den säkert inte skämmer ut sig på bana
Den är det bästa paketet i klassen inför 2008, färdigpratat.
Där ser man. Då har du ett efternamn som börjar på samma bokstav som ditt förnamn.Esquire.. har sett din cykel "på väggen" hos Lulen(har tagit A+Be under 07 där) men den känns lite för stor att börja med... men ioförsig...
Läser i andra inlägg att det avråds ifrån att köpa för liten cykel... är som sagt första cykeln som skall köpas, är ioförsig 30år men har nytaget körkort, har sedan en bilolycka "rygg och nackkvadd" så det är därför jag vill ha en cykel som man sitter juste på, klarar inte liggaande ställningar såsom på en riktig R-cykel....
Jag läser också i andra inlägg, att vissa cyklar har mycket vibrationer, då funderar jag om det är ungefär lika mycket på alla modeller, eller om vissa har sjukligt mycket?.. det låter isåfall inte så kul![]()
Sedan så har vi ju försäkringen, är det helårsförsäkringar eller betalar man för de månader man har en påställd???
Förresten...
Vilket är det bästa och/eller bästa försäkringsbolaget?.. är det bil & mc eller??
Street TripleKTM smc450
Chassiet blev jag inte alls särskilt impad över med S3.. SuperDuken knäcker vilken dag eller natt i veckan som helst..
Motorn däremot är överjävligt underbar, vill ha den i SDn..
Edit: Köp inte SuperDuke, det är inte vad du vill ha enligt din spec.. Men prova och ångra dig gärna!
Street Triple
Trådskaparen ska ha en Street Triple. End of story.![]()
Hur har ni gjort ert val???
Mvh Lars-O.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |