Dodde skrev:2437735Hej,
tänkte köpa min första hoj. vad är viktigt att titta på? vad kan bli dyrt om det är slitet och måste bytas?![]()
Nått annat man måste tänka på?
Tacksam för alla svar...
nicce skrev:2437745välkommen!
de beror ju på hur mycke pengar du tänkt lägga.
andersbrink skrev:2438302Det finns hopers trådar om köp av beggad hoj. Orkar du inte söka så är huvudtipset bara en enda sak, hojens skick i allmänhet. Ser hojen bra ut i lack etc så är förmodligen allt annat skött bra. Är det mycket "småfix" på den, välj en annan hoj.
P@trik skrev:2438585Du bör titta på min annons och sen köp..![]()
trodde det va obligatoriskt att man måste ha hoj för å bli medlem så jag satt bara nått... men en cbr 600 lockar....Aleksander skrev:2438602Du har väl redan en CBR?
sporTlovEr skrev:2438617Ålder på dig? Vad får du köra på för klass? Vad skall hojen andvändas till?(grusbus, touring, streetfigheter/motard ren sporthoj). När dessa frågor är lösta, vad är budgeten? Sen hittar du säkert flera olika modeller som passar in för just dina behov.
Dyrt är alltid 2 nya däck, sliten koppling, eller framför allt massa missljud från motorn, ivarje fall om det låter som lagringar åt h-e. Köpa hoj är annars rätt lätt, ofta känns det direkt om något är knas efter en provtur.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |