Dodde skrev:2437735Hej,
tänkte köpa min första hoj. vad är viktigt att titta på? vad kan bli dyrt om det är slitet och måste bytas?
Nått annat man måste tänka på?
Tacksam för alla svar...
nicce skrev:2437745välkommen!
de beror ju på hur mycke pengar du tänkt lägga.
andersbrink skrev:2438302Det finns hopers trådar om köp av beggad hoj. Orkar du inte söka så är huvudtipset bara en enda sak, hojens skick i allmänhet. Ser hojen bra ut i lack etc så är förmodligen allt annat skött bra. Är det mycket "småfix" på den, välj en annan hoj.
P@trik skrev:2438585Du bör titta på min annons och sen köp..
trodde det va obligatoriskt att man måste ha hoj för å bli medlem så jag satt bara nått... men en cbr 600 lockar....Aleksander skrev:2438602Du har väl redan en CBR?
sporTlovEr skrev:2438617Ålder på dig? Vad får du köra på för klass? Vad skall hojen andvändas till?(grusbus, touring, streetfigheter/motard ren sporthoj). När dessa frågor är lösta, vad är budgeten? Sen hittar du säkert flera olika modeller som passar in för just dina behov.
Dyrt är alltid 2 nya däck, sliten koppling, eller framför allt massa missljud från motorn, ivarje fall om det låter som lagringar åt h-e. Köpa hoj är annars rätt lätt, ofta känns det direkt om något är knas efter en provtur.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |