Köpa hoj

Status
Ej öppen för fler svar.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
kan ni inte ge lite seriösa svar istället? hur mkt svårare är hayabusan att köra en tex R1? för/nackdelar, kostnader etc...

alltså du ska inte ha någon av dom där skitcyklarna.. dom är gjorda av folk som inte gillar att åka hoj , man får ont i pungen och massa skit och då kan man som vi alla vet inte ligga med alla cheyor vid mojjen... Boss hoss är vad du ska ha. manlig jänkeåtta på två hjul flera hundra pållar , med stödhjul så kör du fan ifrån till och med ghååååstrajder så det ylar omet .. TJÖÖÖP

KågeS

Bannad
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Letar!
alltså du ska inte ha någon av dom där skitcyklarna.. dom är gjorda av folk som inte gillar att åka hoj , man får ont i pungen och massa skit och då kan man som vi alla vet inte ligga med alla cheyor vid mojjen... Boss hoss är vad du ska ha. manlig jänkeåtta på två hjul flera hundra pållar , med stödhjul så kör du fan ifrån till och med ghååååstrajder så det ylar omet .. TJÖÖÖP

boss hoss har jag aldrig hört talas, vad är det? dessutom, om man kör motard vill man ligga gjabbarna vid mojen?

pinken

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Yamaha yzf250
Japp, det stämmer bra! Mycket trevlig maskin på alla sätt! Jag har haft min en hel säsong + lite till. Blir min andra säsong med hojen och jag ser verkligen fram emot det!! :) :tummenupp

Enda problem jag hört om är att det verkar rätt vanligt att skjuta tändstiften :confused: har hänt på två av mina kompisars 00-or
Men lite meka (eller ja en hel del) Så i med insatsgänga så är det lungt

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
varvar dom ur lätt? hur är lådan? hört att den rasar ganska ofta...

Förstår inte riktigt vad du menar med att dom varvar ur lätt. :va Det är en RR hoj och den varvar en hel del ja om det var det du undrade.

Vet inte vem du har pratat med, men att lådan rasar ofta vet ju tusan om det stämmer! Kan inte tänka mig det då jag aldrig har hört någon yttra sig på det sättet vad det gäller någon som helst av Honda motorcyklar.

KågeS

Bannad
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Letar!
Enda problem jag hört om är att det verkar rätt vanligt att skjuta tändstiften :confused: har hänt på två av mina kompisars 00-or

hört? är det förstahandsuppgifter? mkt snack på hoj-människor ofta. vad hade stiftet för märke? bosch är bra va?

pinken

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Yamaha yzf250
Förstår inte riktigt vad du menar med att dom varvar ur lätt. :va Det är en RR hoj och den varvar en hel del ja om det var det du undrade.

Vet inte vem du har pratat med, men att lådan rasar ofta vet ju tusan om det stämmer! Kan inte tänka mig det då jag aldrig har hört någon yttra sig på det sättet vad det gäller någon som helst av Honda motorcyklar.

Honda = Hållbarhet Aldrig hört något om lådan eller något sånt,

:Bugar HONDA

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
boss hoss har jag aldrig hört talas, vad är det? dessutom, om man kör motard vill man ligga gjabbarna vid mojen?

boss hoss är ju manligare än en sånn där yamasukki. du vill inte ha en sånn som första hoj.. du vill ha en rg500 hur låååååånga serviceintervaller som helst.. piskar skiten ur snutten samt att du förnedrar busor på löpande band..bara genom att stå still

Couglin

Doctor
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
R1-99 Tidigare hojar:Yamaha YZFR1 3 st, Cbr900rr 3-4 st, FZR 1000, ZX9R, Ducati 900ssie 2 st, Ducati 900ss, Yamaha R6, kawazaki gpz, Honda VFR, med flera!
Är du seriös?:va

Läste tråden och du snackar om för klena prylar R1, gixxer mm.
Visst du körde 125 men vilka likheter har det med en sporthoj i literklassen ? Båda har två hjul !

Känns som du driver med oss, för oavsett vilken av de hojar du pratar om så kommer du SKITA i byxorna innan du varvat ur den fullt på tredje växeln. Så börja inte snacka om bakhjulsåka med busa eller stoppies med R1. Men ställ seriösa frågor så får du seriösa svar!

Men jag tror fortfarande du driver med oss, eller?:va

pinken

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Yamaha yzf250
hört? är det förstahandsuppgifter? mkt snack på hoj-människor ofta. vad hade stiftet för märke? bosch är bra va?

Förstahands uppgifter!!!!, fick göra det åt en av mina kompisar!!!!
Och med hört menar jag att jag läst här på sporthoj,

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r

Känner också en kille men hans var också en 00a och har aldrig hört att en 01a har skjutit stift. Vad jag vet är det mycket viktigt att man sätter i rätt stift vilket många struntar i att göra då de kostar en hel del!! Då kan det hända som du har skrivit kan jag tänka mig..

KågeS

Bannad
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
Letar!

nja, undrar då jag har en polare vars farsa hade en ninja med konverterad goldwing-låda som rasade, var en jävla massa strul...dyrt!

Ja, varva ur=varvstopp, svårt att nå på 4an och 5an?

pinken

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Yamaha yzf250
Är du seriös?:va

Läste tråden och du snackar om för klena prylar R1, gixxer mm.
Visst du körde 125 men vilka likheter har det med en sporthoj i literklassen ? Båda har två hjul !

Känns som du driver med oss, för oavsett vilken av de hojar du pratar om så kommer du SKITA i byxorna innan du varvat ur den fullt på tredje växeln. Så börja inte snacka om bakhjulsåka med busa eller stoppies med R1. Men ställ seriösa frågor så får du seriösa svar!

Men jag tror fortfarande du driver med oss, eller?:va

:D börjar fan tro det oxå. jag kan säga att jag är inte feg det minsta men första vändan med 929an så vred jag då inte ur den fullt :D

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Biltema har faktiskt rebajas nu på just det, 24,90 spänn. Deal!

Hörrö varför har du en bild på min chey! Lär dig skilja på mitt och mitt...

oh yeah? jag är fan inte din brud. bara för att du runkar till mig betyder inte det att vi har ett förhållande?

dude.... :rolleyes:

soft! bättre acc eller toppfart också?

Genom att fälla upp bakre fotpinnarna så avaktiverar du spärren vid 180km/h. fråga nash här på forumet. han besitter all info om denna strypning

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Skillnaden mellan en en 125:à och en 600cc motard är ju ungefär lika stor som en moppe och en 125:à! Men oavsett erfarenhet så vet jag att du får det roligare på en 600bandit de första året än vad du får på en R1:a eller illande! Var klok och köp en bra lärohoj, ta kurser och köp sedan en busa och lämna alla andra i dammet! Eller så köper du en busa nu och en rulstol senare! Valet är fritt!

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Ska du lära dig stoppies och köra på bakan så är väl en motard det bästa. Dom är som gjorda för det.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Ibland undrar man....inte denna gången då!

Gör om,gör bättre.

Henrik

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS