Therudeboy
Guest
WheelieMaster skrev:När kommer det här kontot upp? har läst i genom hella tråden och det står inte!
LÄS OM, LÄS RÄTT http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=884226&postcount=183
WheelieMaster skrev:När kommer det här kontot upp? har läst i genom hella tråden och det står inte!
Therudeboy skrev:
WheelieMaster skrev:Jag vet men NÄR KOMMER MAN KUNNA BETALLA PENGARNA IN PÅ DITT KONTO!!
kx250 skrev:har nu suttit och läst hela tråden... skrivit upp mig på sajten (Tommy), 2st 14E svarta... endast ett problem jag är bara 17... men det borde väll gå bra om mina föräldrar betalar in på ditt konto ? (verkar gå bra av vad jag förstått)
dina konto-uppgifter kommer att publiceras den 1:a om jag inte minns fel?
// söderkis från sverige (Sthlm )
Therudeboy skrev:Du är den mest krångliga person jag någonsin mött. http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=882200&postcount=125 1:e september kommer du kunna sätta in pengar.
Japp. Jag är intresserad av en gruppfrakt till stockholmErixzzon skrev:Nuu är det så att jag bor i stockholm och jag undrar om det är någon som är sugen på att gruppfrakta hojarna? Dela på en skåpbil eller något liknande? Jag har 2 hojar beställda..
Therudeboy skrev:Ev om du vill ha den där tror jag att min far skulle kunna tänka sig ta dem resterande fyra men bara EV
Hur gör jag för att beställa och betala in pengarna?Therudeboy skrev:Nu ändras det för absolut sista gången. 30:e augusti (nästa tisdag) så ska alla beställningar vara inne. På onsdagen ringer jag till kina och tar reda på pris och allt därtill.
Ska gå till banken imorgon och fixa ett dollarkonto, senast tisdagen den 7:e september skall pengarna finnas på detta konto. Onsdagen den 8:e kommer jag ringa och beställa för då vet jag det exakta antalet hojar som är beställda samt betalda.
Som sagt nu ändrar jag inte detta mer så beställ nu medans ni har chans.
Reservlista får vi kolla på senare då det alltid finns folk som inte betalar.
KalleKulspruta skrev:Det råkar inte vara så att det finns folk i från Örebro som ska eller har beställt?
Är lite orolig över hur den ska komma ifrån contaiern i hamnen hem till mig. Vill helst inte åka 30+30 mil för att hämta dom. Har hört att man kan beställa nått som heter bussgods, men hur funkar det då?
Lacke skrev:Hur gör jag för att beställa och betala in pengarna?
mvh/Lacke.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |