Therudeboy skrev:Kolla min avatar så ser du att det funkar, fast jag är ju bara 175cm men 6cm skillnad gör inget.
ok bra. Men det där 6cm skillnad sitter inte på längden utan innanför kallingarna
Last edited:
Therudeboy skrev:Kolla min avatar så ser du att det funkar, fast jag är ju bara 175cm men 6cm skillnad gör inget.
Therudeboy skrev:Nu ändras det för absolut sista gången. 30:e augusti (nästa tisdag) så ska alla beställningar vara inne. På onsdagen ringer jag till kina och tar reda på pris och allt därtill.
Ska gå till banken imorgon och fixa ett dollarkonto, senast tisdagen den 7:e september skall pengarna finnas på detta konto. Onsdagen den 8:e kommer jag ringa och beställa för då vet jag det exakta antalet hojar som är beställda samt betalda.
Som sagt nu ändrar jag inte detta mer så beställ nu medans ni har chans.
Reservlista får vi kolla på senare då det alltid finns folk som inte betalar.
ah ber om ursäkt men du har säkert ställt till med nåt jävelstyg du medTherudeboy skrev:Cuihan är inte min. min är www.kirres.se/sh
DaGaz skrev:Va gott Jag är hoj nr 85
Direktimport i grupp är ju melodin fan va gött! Tips: valutasäkra SEK priset med minst 5%.
Behöver ni hjälp med något så ställer jag gärna upp (är kontorsråtta) är ju inte meningen att ett par skall slita ihjäl sig idellt för att vi alla andra bara vill ha
suntrip skrev:1. Erixzzon (2st)
2. Jugge_c (1st CIG14E )
3. oscar750 (1st)
4. Pappa Betalar (2st)
5. hermes (1st)
6. WheelieMaster (4st)
7. duccen900ss (2st)
8. Ravesmurf (2st)
9. GetBig (1st)
10. Suntrip (1st)
i_m2good4u skrev:Jag ska ha upp den till Umeå??
Vi fixar det på nått sätt....
Meddela gärna om ni kollat vad det skulle kosta med bussgods!
Therudeboy skrev:Suntrip, tänk på att du bara ligger som reserv. Samma med dig duccen900ss för du står inte med någonstans.
Richo skrev:Hehe sorri om jag missat något men såg ut som alla beställde samma båge och jag bara undrade om någon kunde styra upp ett prisexempel där allt är inkluderat.
Dvs båge frakt och tullavgift.
Tack på förhand och hoppas jag inte missat något inlägg där detta är redan gjort.
moggward skrev:Det är ju nån som gjort det i en annan gruppbetällning såg jag.. dom öppnar ett konto som löper i dollar hos sin bank.. dock verkar gemene banktjänsteman ha ett litet h-e att lyckas föra över dollar på rätt sätt till dessa konton... annat vore det väl om jag va på bankkontor
Richo skrev:Hehe sorri om jag missat något men såg ut som alla beställde samma båge och jag bara undrade om någon kunde styra upp ett prisexempel där allt är inkluderat.
Dvs båge frakt och tullavgift.
Tack på förhand och hoppas jag inte missat något inlägg där detta är redan gjort.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|