Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

Therudeboy

Guest
LY-CIG083G2 Kommer komma med container nr2 då intresset för den inte var stort nog i container nr1.

Ev LY-CIG14D i nr2

Ev LY-CIG019 i nr2

Ev LY-CIG14B i nr2

EV GS307 i nr2

Allt beror på intresse. Dem som har beställt ovannämda hojar kommer komma med i nästa beställning så dem har förtur på container nr2 även om dem skulle välja 14E i nästa. Detta gör jag för att göra alla så nöjda som möjligt för dem har ju beställt dessa för dem antagligen ser snyggast ut enligt dem.

Så ni som stog som reserver och beställt 14E kommer få era i första beställningen.

Therudeboy

Guest
DaGaz skrev:
Har ni sett?? GS-311 är ju fyrtaktare för bövelen, lär ju vara vrid som en hel gräsklippare :tomten

Nää nu få man hia sig, får köpa fler till våren :hihi

Trevlig är ju att det är elektronisk tändning också.. Någon som vet hur mekvänligt det är och vad motorerna håller för kvalite (om det ordet går att applicera på dessa :tungan ).

Jag har larm och fjärrstart på mina kinamoppar som jag hemma nu :cool:

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
motorynka
Therudeboy skrev:
Väldigt bra, räcker det regnar lite så tjuter det för fullt. Lika så om någon råkar ruska till hojen lite lätt.

Hmm låter nice... hoppas CIG12 blir utrustad me larm.

//Noby

Therudeboy

Guest
WheelieMaster skrev:
Hahah :lol fan va coolt! Vet du om det är det på dom vi beställer?

Mvh

Inte en aning, men i denna tråden tycker jag vi ska diskutera viktigare saker än larm. Bättre ni startar en tråd om dessa små skönheter istället.

Nä nu lämmnar jag detta för idag, här ska supas. :fyllisar

Last edited:

Focus

Guest
Du löste problemen fint. Tack för det. :tummenupp
Nu har jag beställt lite leksaker :D

Therudeboy skrev:
Snälla läs hela tråden så vi slipper mera onödiga frågor

Tror att det skulle underlätta om du skulle kunna skriva in all info på tex beställningssidan. Man kan leta i forumet efter all info men att hitta och få svaren samlade är lite bökigt. På vissa ställen är det även lite otydligt. Det börjar bli många sidor och folk är lata. Skriver du på beställningssidan så är allt samlat och då vet man att det är det som gäller. Men det är bara ett förslag.

Festa på.... :fyllisar

Nordman

In speed we trust. G.R.S/08
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Bandit 1216 -98, något ombyggd. 167 hk, 134Nm
Therudeboy skrev:
Glömde säga det att jag hoppas ni har uppgivit korrekta e-mail adresser i formuläret då jag skickar all info i kväll gällande betalning kontonummer osv.
:confused:
Jag har inte fått något mail..... :3freak Jag har angett rätt adress på beställningen.... :fakta
Jag vill ju så gärna betala! :4skrika

Zyphoon

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
Trehjuling
kx250 skrev:
1. Erixzzon (2st)
2. Jugge_c (1st CIG14E )
3. oscar750 (1st)
4. Pappa Betalar (2st)
5. hermes (1st)
6. WheelieMaster (4st)
7. duccen900ss (2st)
8. Ravesmurf (2st)
9. GetBig (1st)
10. Suntrip (1st)
11. Patzy (1st) (Reserv)
12. JME (1st)
13. kx250 (2st)

Jasså så jag kan visst ändå köpa hojjar, trodde det var för sent?
Detta är altså container nr2 va?
Men jag skulle också behöva få den skickad till stockholm om jag beställer en.

Zyphoon

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
Trehjuling
Men hur ska jag igentligen göra om jag vill ha grejorna skickade till stockholm? Med vem ska jag då snacka med?

Nordman

In speed we trust. G.R.S/08
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Bandit 1216 -98, något ombyggd. 167 hk, 134Nm
Zyphoon skrev:
Men hur ska jag igentligen göra om jag vill ha grejorna skickade till stockholm? Med vem ska jag då snacka med?
Det är inte bestämt ännu. Vi har gjort en lista på vilka som vill ha upp hojen till Stockholm.
Sedan om det blir med bussfrakt eller om någon känner någon med stor bil som råkar fara förbi, är inte löst ännu.

BigGuy

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2004
Hoj
yamaha maruder 800
nu tänker jag inte bevaka forumet mer ikväll utan nu går jag och lägger mig.. god natt allesammans! :arsele

Therudeboy

Guest
Mailen kommer imorgon, även jag behöver få lite fritid ifrån detta.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
208 hojjar nu, 12 kvar sen är det fullt! :yoparty

All heder till dig therudeboy :tummenupp Som sagt låt fler hjälpa till om det blir tungt.. det blev ju lite fler än beräknat :D

iksvo

CIG14E for real?
Gick med
28 Aug 2004
Hoj
tyskt stål - KHE
Vet inte hur det gått för de andra i den första tråden eller om någon lyckats få hem någon hoj osv... men jag snappade för ett tag sedan upp en sida från rumänien som sålde "dröm"bilar till ett mkt mkt förmånligt pris med bildgalleri och chassinummer på vart enda fordon som fanns på sajten.
För att det skulle bli en affär utav det hela var man tvungen till att betala 10% av bilens värde i förväg, samt lite andra mindre avgifter enligt säljarn, och sedan skulle bilen anlända i en container och man skulle då ha 5 dagar på sig att kolla igenom bilen och provköra den. Såklart fanns det puckon som trodde på detta och betalade det som behövdes osv... men någon container kom aldrig.

Min fråga är alltså; Är det omöjligt även i detta fallet? :va

Jag har iaf skrivit upp mig på 4st CIG14E och hoppas på att bli en galen minimotorist efter vinterns gång om det nu visar sig inte vara en bluff :tuttar
(btw therudeboy, dum som jag va när ja beställde, så gick jag iväg och gjorde annat och när jag kom tillbaka ivrig av nyfikenhet på ifall det gjorts mer beställningar efter mig så tryckte jag lite förhastat på F5 :huvet
PLZ forgive me :Bugar )

Tomas-

Hojlös
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX600R k4
lista angånde frakt till STHLM!

1. Erixzzon (2st)
2. Jugge_c (1st CIG14E )
3. oscar750 (1st)
4. Pappa Betalar (2st)
5. hermes (1st)
6. WheelieMaster (4st)
7. duccen900ss (2st)
8. Ravesmurf (2st)
9. GetBig (1st)
10. Suntrip (1st)
11. Patzy (1st) (Reserv)
12. JME (1st)
13. kx250 (2st)
14. Tomas- (1st 14E)

Therudeboy

Guest
Jaha då var det dags att stänga dörrarna på den andra containern med. Snälla skriv inte i mer namn på listan nu utan jag skriver i tråden om det blir lediga platser.

sharky

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
yamaha
Tomas- skrev:
lista angånde frakt till STHLM!

1. Erixzzon (2st)
2. Jugge_c (1st CIG14E )
3. oscar750 (1st)
4. Pappa Betalar (2st)
5. hermes (1st)
6. WheelieMaster (4st)
7. duccen900ss (2st)
8. Ravesmurf (2st)
9. GetBig (1st)
10. Suntrip (1st)
11. Patzy (1st) (Reserv)
12. JME (1st)
13. kx250 (2st)
14. Tomas- (1st 14E)

Det är runt 2-3 månader innan containern kommer till hamnen och ni börjar med dessa listor nu??? Jag förstår inte hur vissa tänker.
Skapa en ny tråd när det närmar sig. Inte förstöra den här tråden! Har inget med den här köptråden att göra!

Om det finns någon moderator så tycker jag att denna kan ta och radera visa inlägg så att det blir lättare att hänga med i tråden.

MVH

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024