duccen900ss
Sportscam.se 4 life!
Therudeboy skrev:Suntrip, tänk på att du bara ligger som reserv. Samma med dig duccen900ss för du står inte med någonstans.
Hmm.... Jag antar att jag inte kom med denna gång eller!?
Therudeboy skrev:Suntrip, tänk på att du bara ligger som reserv. Samma med dig duccen900ss för du står inte med någonstans.
Therudeboy skrev:Det kvitto du får att du satt över pengar borde väl räcka?
DaGaz skrev:Efter överföring via nätet får man inget som duger som kvitto. Jag ska ringa telefonservice imorgon och kolla om de kan posta ut ett kvitto.
Det säkraste är ju att associera varje betalning med ett personnummer och använda leg vid uthämtandet. Då finns det ju ingen risk för tjuvar att snappa upp detta.
Btw; Du har mail från mig .. har fört över pengar men lyckades klanta till det lite
DaGaz skrev:Det säkraste är ju att associera varje betalning med ett personnummer och använda leg vid uthämtandet. Då finns det ju ingen risk för tjuvar att snappa upp detta.
Therudeboy skrev:Jag hade gärna gjort detta, Men (det finns alltid ett men) så kostar faktiskt varje ny sak som görs på sidan mig pengar. Vet inte om jag är så sugen på att kasta ut några tusingar på sammanställningar osv men man vet aldrig.
Ligger efter med mycket nu kan jag säga så nästa container som tas in får gärna någon vara med och hjälpa till med då jag antagligen kommer gå i skolan till våren.
DaGaz skrev:I-C.. Det är klart att du inte skall slanta en massa/lägga extra jobb bara för det.
Om du vill är det en smal sak och gratis att fixa en sida på t.ex. tripod. jag är småbarnsfar och jobbar mycket men kan tänka mig att ta denna biten med minimalt jobb för din del. Bara att maila så uppdaterar jag listor mm.
Kanske mest för att slippa frågor. Tycker du det är onödigt/en belastning så lägger vi ner de planerna, annars maila mig - det viktigaste är att vi får hem våra små leksaker.
Guinness skrev:Jag vet inte om du/ni har koll... Men vi får INTE in 110st i varje kontainer om vi beställer nåt annat än Cig14E..
Cig14E ryms det 110st av i en 20' men av t.ex Cig12 får man "bara" in 60st och av GS307 52st... så jag tror INTE att allt ovan får plats i 2 kontainrar..
My 2 cents...
MickeG2 skrev:Jaaa, 1 container till!? =)
Isåfall vill jag beställa 2 st LY-CIG14E eller liknande.
Bor i sthlm
Therudeboy skrev:Finns inget som säger att det blir en till. Först och främst är den tredje isåfall mest till för att få hem dessa "udda" hojar. Allt hade undelättat om alla hade bytt till 14E men sån tur har man inte.
Therudeboy skrev:Det kvitto du får att du satt över pengar borde väl räcka?
glemmy skrev:kommer det skickas ut någon info via mail snart? t.ex en sammanfattning vad som bestämt osv. och datum för betalningar osv.
ButterCake skrev:Så en utskrift av bekräftelsen räcker som kvitto?, exempel BILD.
Therudeboy skrev:Det skall väl räcka men ser gärna ditt pers.nummer i meddelande rutan.
WheelieMaster skrev:Jag undrar om det går att få tag på trim delar till LY-CIG12?
Zyphoon skrev:Du, WheelieMaster känner inte att du har beställt en hoj för mycket?
Som jag kanske skulle kunna få köpa av dig när du fått dom?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|