Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

Bertil

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Reiju Drac Sport ed. -02 Svart
Finns det ingen prislista på alla artiklar? Kan ju vara kul och veta...
Blir det ingen tredje last eller?? Många verkar ju fortfarande intresserade... exempelvis jag...
 

Therudeboy

Guest
För det första är du inte ens 18år och mer under 18 komme rjag inte ta med. Sen blir det KANSKE en till nu men det beror på om vi får in det som redan är beställt i 2 containrar eller inte.
 

Harrysson

Nu 12kg lättare. Hur många häst gör det?
Gick med
27 Jul 2004
Ort
Hörby
Hoj
FZ6S -05
Jag kan från Föreningssparbankens internetbank inte lämna något meddelande till mottagaren om jag sätter in pengar direkt på någon annans konto (funkar bara på giro betalningar). Det enda som dyker upp på mottagarens kontoutdrag är en del av mitt kontonummer. Något kvitto får jag ju inte heller, så det bästa jag kan erbjuda är en skärmdump. :rolleyes:

Alternativet är att gå till banken och i alla fall få ett kvitto att hålla i handen, men jag tror inte det går att lämna något meddelande från avsändaren där heller. :va (Flera år sen man gick till banken för att betala räkningar :hihi ).
Jag kan scanna in kvittot och maila dig.

I båda fallen kommer troligtvis texten på ditt kontoutdrag vara svår att koppla till rätt person. Jag är inte riktigt säker på vad du anser dig behöva. Förslag?
 

KoRvAr

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
där allt händer
Hoj
en fin 250 och förhoppnings vis snart 2 små
asså jag fattar inte riktigt det ni pratar om här. men jag skulle gärna vilja veta när nästa beställnig av minimotos kommer. jag har iaf skrapat ihop 35 pers som är intresererade av att köpa en eller flera
mvh/korvar
 

KoRvAr

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
där allt händer
Hoj
en fin 250 och förhoppnings vis snart 2 små
alltså nått jag inte riktigt örstår är varför ni bara ska beställa 2 con.. när så otroligt många flera är intreserade?
har jag inte rätt?
 

Therudeboy

Guest
KoRvAr skrev:
alltså nått jag inte riktigt örstår är varför ni bara ska beställa 2 con.. när så otroligt många flera är intreserade?
har jag inte rätt?



Nä ni småkids förstår inte mycket. Ta in en egen container om du nu har så många intresserade. Jag vill helt enkelt inte ha mera jobb än vad jag redan har.
 

KoRvAr

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
där allt händer
Hoj
en fin 250 och förhoppnings vis snart 2 små
Therudeboy skrev:
Nä ni småkids förstår inte mycket. Ta in en egen container om du nu har så många intresserade. Jag vill helt enkelt inte ha mera jobb än vad jag redan har.
ok, jag förstår att du inte vill ha så mycket jobb, men jag är som sagt var en "småkids" så jag tror inte att jag skulle kunna fixa det på egen hand.
men när kommer nästa beställning för er då? om ni i överhuvud taget ska fixa en till?
en fråga till, är det du som är huvudet bakom cuihan eller?
 

Therudeboy

Guest
KoRvAr skrev:
ok, jag förstår att du inte vill ha så mycket jobb, men jag är som sagt var en "småkids" så jag tror inte att jag skulle kunna fixa det på egen hand.
men när kommer nästa beställning för er då? om ni i överhuvud taget ska fixa en till?
en fråga till, är det du som är huvudet bakom cuihan eller?




Läs den röda texten neranför mig så får du svaret. Nej är inte huvudet bakom cuihan, det är sam här på forumet.
 

Focus

Guest
Therudeboy skrev:
detta får vi försöka lösa på bästa sätt.
går inte allt in i 2 containrar så får vi kanske försöka fylla en tredje så allt kommer med med just dessa Cig12 och gs307.

Antar att det bir dyrare frakt om man kör tre containrar? Är tanken åt det hållet att alla skall gå över till 14E cyklar eller kan man lösa problemet på något annat sätt?
 

KoRvAr

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
där allt händer
Hoj
en fin 250 och förhoppnings vis snart 2 små
Zyphoon skrev:
Priset är väl redan bestämt för folk har ju redan börjat betala.
men det som är grejen är juh att det inte går att beställa nu utan bara betala inn, det är det som alla tycker är synd för det är många som har sett detta nu när det är försent så att det går inte att beställa förns i vår
fan att man alltid ska komma försent!!!!!grrrr
 

Therudeboy

Guest
Focus skrev:
Antar att det bir dyrare frakt om man kör tre containrar? Är tanken åt det hållet att alla skall gå över till 14E cyklar eller kan man lösa problemet på något annat sätt?





Det är det jag försöker lösa just nu.



Nasholm82: Mail är utskickade med både pris och hur det skall betalas. Men priserna kommer inte skilja sig många kronor från dem andras priser.
 

KoRvAr

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
där allt händer
Hoj
en fin 250 och förhoppnings vis snart 2 små
Therudeboy skrev:
För det första är du inte ens 18år och mer under 18 komme rjag inte ta med. Sen blir det KANSKE en till nu men det beror på om vi får in det som redan är beställt i 2 containrar eller inte.
therudeboy det finns alltså ingen chans att ni kommer att årdna en tredje con?
 

KoRvAr

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
där allt händer
Hoj
en fin 250 och förhoppnings vis snart 2 små
ok, men om det skulle bli så är ja och många jag känner intreserade bara så ni vet, annars i värsta fall så är vi med till den som kommer i vår, men om man beställer till våren när får man grejerna då? eller finns det nån chans som reserv?
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top