Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

Therudeboy

Guest
thopa skrev:
Nu ger jag upp. Har letat igenom hela tråden efter en länk till cig14e där den visas i olika färger men kan inte hitta den. Har den ens postats här eller var det kanske i den andra minimtotråden?

Några snabbisar också som jag inte hittade nått om.

Om man vill ha det vita rutmönstret på hojjen, måste man ange något speciellt då, typ 'svart/vit', eller är det vita rutmönstret endast klisterlappar/dekaler som följer med gratis om man köper en helsvart, helblå osv?

Mina minimotos, som jag betalar för imorrn, ska vara svart och blå, men jag vill ha det vita rutmönstret på, vad skriver jag i beställningen...

Sry för frågorna men de är vitala för min beställning :(

Bilder kommer upp på hemsidan imorgon troligen, fick dem idag nämligen.

Dekaler kommer med skulle jag tippa på då alternativen är svart, röd, blå osv.

Launcher

Man börjar med en skrothoj så får vi se.
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
Skramlaha FZ 750-85
thopa skrev:
Nu ger jag upp. Har letat igenom hela tråden efter en länk till cig14e där den visas i olika färger men kan inte hitta den. Har den ens postats här eller var det kanske i den andra minimtotråden?

Några snabbisar också som jag inte hittade nått om.

Om man vill ha det vita rutmönstret på hojjen, måste man ange något speciellt då, typ 'svart/vit', eller är det vita rutmönstret endast klisterlappar/dekaler som följer med gratis om man köper en helsvart, helblå osv?

Mina minimotos, som jag betalar för imorrn, ska vara svart och blå, men jag vill ha det vita rutmönstret på, vad skriver jag i beställningen...

Sry för frågorna men de är vitala för min beställning :(
om jag förstått rätt så e det dom här bilderna du menar http://www.cuihan.com/Photos.htm

Focus

Guest
DaGaz skrev:
Focus kom och räddade situationen med CIG12 det är 14 totalt nu, hjälten bekräftade 10st :klappar

Haha! Man tackar o bockar. :D
Klart vi skall ha lite R1 med i containen!

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Jag har ju betalat.. 2800 spänn för 2 st 14E

Gjorde de i tisdags.... Men inte med på listan... Why?

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
MHK skrev:
Jag har ju betalat.. 2800 spänn för 2 st 14E

Gjorde de i tisdags.... Men inte med på listan... Why?

Som sagt, det finns många helt anonyma inbetalningar.
Läs infon på ordersidan och maila info så jag kan identifiera er betalningar.

Om vi inte kan identifiera betalningarna i tid så risken att just er knarr inte kommer med på beställningen. Så ta några minutera och lämna sedan feedback till min mail som finns på sidan.

Nu är det snart nära.. :hihi kommer lägga upp lite grafik iu natt så man ser kontainernas fyllnadsgrad och vad vi ligger närmast. För ordern ska i väg till varje pris på utsatt datum.

:)

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
DaGaz skrev:
Som sagt, det finns många helt anonyma inbetalningar.
Läs infon på ordersidan och maila info så jag kan identifiera er betalningar.

Om vi inte kan identifiera betalningarna i tid så risken att just er knarr inte kommer med på beställningen. Så ta några minutera och lämna sedan feedback till min mail som finns på sidan.

Nu är det snart nära.. :hihi kommer lägga upp lite grafik iu natt så man ser kontainernas fyllnadsgrad och vad vi ligger närmast. För ordern ska i väg till varje pris på utsatt datum.

Men har maila Therudeboy alla uppgifter när jag betalade, samt ett kvitto.
Betalade även ett udda belopp med... 2800 spänn för 2 st 14E blev lite dricks där... :banana

Så kolla upp de!

Vad mer kan jag göra?

Kunde inte lämna nåt medelande i betlaningen.

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Jag SKA HA en minimoto! Har lite dålig datatillgång så jag vill verkligen inte missa en till beställning!!!

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
OBS OBS!

Betala INTE in i USD till detta konto, det kanske inte framgick glasklart på infon men det skall betalas in i svenska pesetas!

Har ni redan lyckats med det så hör av er så löser vi det. :tummenupp

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Hej Alla,

Jag implementerad en beräkning på alla beställningar här på lunchen för vår beräknade CBM (kontainerns utrymme).

Dessa alternativ är aktuella (CBM värdet är inte exakt då det beror på hur kartongerna packas/mixas);
---------------------------
Kontainer alternativ Total CBM
20GP 27,5
40GP 60,0
40HQ 67,0
20GP+40GP 87,5
20GP+40HQ 94,5
40GP+40GP 120,0
40GP+40HQ 127,0
40HQ+40HQ 134,0

Vi har idag 27,66 CBM bekräftade så vi kommer passera en 20GP jag tvivlar dock på att ordinarie beställare lyckas fylla en 40GP. Därför finns det gott hopp för reserverna :)

Tänkte det kunde vara intressant att veta. Det är 38 hojjar på reservlistan. Observera att de som är på reservlistan förväntas pynta till 100% enligt info på länken i min signatur. Inga spökbeställare tolereras.

CIG12 och CIG14E är hemma i betalande. Jag prioriterar för att få GS307 över 5st.

:tummenupp :D

Last edited:

glemmy

Med lem
Gick med
23 Aug 2004
Hoj
Yamaha MT-09 -14
DaGaz skrev:
OBS OBS!

Betala INTE in i USD till detta konto, det kanske inte framgick glasklart på infon men det skall betalas in i svenska pesetas!

Har ni redan lyckats med det så hör av er så löser vi det. :tummenupp

är det du som har hand om konton? då kanske du kan kolla om pengarna jag betalat kommit in. betalat för 2st.

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Jag har betalat nu. 2800:- för två st ly-cig14e. Så lite dricks fick du av mig med för att du är så rar =)

Men ang kvittot som ska mailas. Hur? måste jag fota kvittot och bifoga en bild eller har jag fått det om bakfoten? :kocko

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
glemmy skrev:
är det du som har hand om konton? då kanske du kan kolla om pengarna jag betalat kommit in. betalat för 2st.

Det är Kristoffers konto men jag ansvarar för att listan är i topptrim därför blir det mitt huvudbry. Inte ännu, du ligger på bevakning och det kommer säkert i dagens skörd (får fax med kontoutdrag varje dag)

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
thopa skrev:
Jag har betalat nu. 2800:- för två st ly-cig14e. Så lite dricks fick du av mig med för att du är så rar =)

Men ang kvittot som ska mailas. Hur? måste jag fota kvittot och bifoga en bild eller har jag fått det om bakfoten? :kocko

Jag tror jag har din betalning, maila ditt kontonummer till mailen som finns på hemsidan / beställningslistan. Läs det som står där under viktigt så löser det sig.

Blir nog lugnast med ett PG/BG tills frakt,tull & moms skall betalas :)

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
thopa skrev:

din jäkel, du betalde jú samma belopp.... tänkte samma tanke :D

Therudeboy

Guest
DaGaz skrev:
Det är Kristoffers konto men jag ansvarar för att listan är i topptrim därför blir det mitt huvudbry. Inte ännu, du ligger på bevakning och det kommer säkert i dagens skörd (får fax med kontoutdrag varje dag)

God morgon, råkade visst försova mig några timmar idag :hihi Ska ge mig på detta med betalningar om en stund, helgens uppdateringar kommer antagligen dröja tills på söndag då jag ska ut och ha lite fritid ikväll. :fyllisar

Ådén

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
ja
Har ett problem, jag har betalat och skickat iväg mailet, men jag kan inte skicka kvittot, har ingen scanner o ingen digitalkamera, blir det problem?

Mvh Micke

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...