Therudeboy
Guest
Ådén skrev:Har ett problem, jag har betalat och skickat iväg mailet, men jag kan inte skicka kvittot, har ingen scanner o ingen digitalkamera, blir det problem?
Mvh Micke
Faxa, skicka med post eller likande.
Ådén skrev:Har ett problem, jag har betalat och skickat iväg mailet, men jag kan inte skicka kvittot, har ingen scanner o ingen digitalkamera, blir det problem?
Mvh Micke
dj_neo01 skrev:Tja alla mini moto fans.... tänkte höra om nån vet någon bra bana i stockholms området man kan hyra när man har sin egna lilla moto. Nån kanske har gjort det också och vet vad det kostar....?
dj_neo01 skrev:Tja alla mini moto fans.... tänkte höra om nån vet någon bra bana i stockholms området man kan hyra när man har sin egna lilla moto. Nån kanske har gjort det också och vet vad det kostar....?
Therudeboy skrev:Bilder kommer upp på hemsidan imorgon troligen, fick dem idag nämligen.
Dekaler kommer med skulle jag tippa på då alternativen är svart, röd, blå osv.
glemmy skrev:tjena, skulle vara schysst att få se bilderna.
undrar lite om min betalning verifierats än också.
bike skrev:Här kommer lite fler bilder med bättre upplösning på LY-GS307 med sportdäck på.
Hittade även en sida i England som säljer liknande/samma hoj?
Tyckte väl att den såg lite muppig ut, verkar som om de vänt gaffeln rätt i England
Alper skrev:Hej!
Kommer det bli nå nya tillfällen där ni importerar in minimotos, så man kan hänga på?? Verkar fortfarande vara folk som vill ha
Hör gärna av er...
Mvh/Alper
DaGaz skrev:Nu kan ni kolla fyllnadsgraden grafiskt på hemsidan för att se hur mycket plats det är över.. Vi siktar just nu mot en 40GP känns det som men vi behöver få in fler ändå.
Dvs _just-nu_ är ni som sitter på revervlistan safe.
http://www.kirres.se/sh2-minimoto/
Någon som redan betalat andra hojjar (=status grön) som är sugen på att utöka sin beställning med GS307? Hör av er isåfall så får ni extra platser (känns säkrast med er som bevisat förmåga att betala smidigt).
Samma sak gäller för LY-CIG083G2. Har en G2 som kan plockas upp direkt från reservlistan och då är vi hemma med 5st. Denna kommer lösa sig i vilket fall men vi tar gärna en extra order på denna för att tillgodose önskemål.
LY-CIG14E och LY-CIG12 är hemma redan!
Dvs gott hopp om att alla fyra modeller kommer med
Om inte annat så skulle Therudeboy ta in en sändning i vår oxåAlper skrev:Hej!
Kommer det bli nå nya tillfällen där ni importerar in minimotos, så man kan hänga på?? Verkar fortfarande vara folk som vill ha
Hör gärna av er...
Mvh/Alper
Majestic XII skrev:"Dvs _just-nu_ är ni som sitter på revervlistan safe."
Så det betyder att om jag är i position 22, hoj nr 43-44 så är jag med? Trevligt
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|