Alper skrev:LY-CIG12 är såå cool
mer mini scooter än en pocket bike..
Jag måste bara få komma med på listan! =D
Alper skrev:ja jag har skrivit upp mig på reservlistan, men inte fått något bankkonto att sätta in pengar på eller så. Får väl vänta och se.
Alper skrev:Ja men SJÄLVKLART kommer man att betala..
Det är väl ungefär samma pris som gäller som de andra? eller?
kx250 skrev:Har några frågor, dom bilderna på sidan (www.kirres.se/sh2-minimoto) angående färgval är det grundfärgerna? Eller är det påklistrade fula dekaler? tänker mest på svart då det är den färg jag valt... Den där gröna färgen går ej att få?
Therudeboy skrev:Jag tror till 99% att det är dekaler. Dvs grundfärgen är svart,rött osv osv, resterande måste vara klistermärken då det är så på min jag har hemma.
MHK skrev:De börjar bli lite flis på kontot nu va!?!
När lämnar du landet?
Tänkte på en sak, Är de några garantier? Läste nånstans att den andra SH tråden hade 3 månader. Är de nåt vi har?
Ingår depåstöd m.m.?
Majestic XII skrev:Wee, kom med
Fick en liten galen idé... har en 84 eller 86 kubiks gocart motor i garaget... tror ni man kan trycka in den i 14E? Har en G2:a också, den är ju lite större.
Majestic XII skrev:En grej till nu som jag tänkte på när jag skulle betala in, hur mycket blir tull/transport och allt sånt ungefär? I mailet jag fick så står det inget av det och man vill ju inte komma dit och behöva betala lika mycket till.
DaGaz skrev:Reservplatser: Läs infon på länken i min signatur, det är många som mailar och skickar PM. Snälla - läs där först.
Jag har nu lagt upp lite bilder på hojjarna och info om färgerna på hemsidan. De färger som går att beställa är på racehojjarna är: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart. De som tittat på bilder på t.ex cuihan är gjort med dekaler som följer med hojjarna de beteckningarna som finns där stämmer inte med de vi kan beställa hos tillverkaren.
Hursom vi kommer givetvis konvertera dessa till den modellen som iallafall är på bilden vid de val ni beställt.
GS307 finns troligen bara i röd, Kristoffer får bekräfta senare om det blir några svarta.
Therudeboy skrev:Det blir ínte lika mycket så det är inget att oroa sig för.
Majestic XII skrev:Vet du lite mer precis så man vet ungefär hur mycket mer det blir (för 2 phycklar)?
Therudeboy skrev:Kan inte svar på det riktig innan den är i Göteborgs hamn. tippar på att 14E kommer hamna runt 2000-2100 men som sagt jag bara tippar.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|