Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Reservlistan..

Efter koll och dubbelkoll, hängslen & livrem tror vi att 5 CBM hojjar från reservlistan kommer att få plats.

Alla ni som har fått en plats att betala har fått ett mail nu med info. Kontrollera antalet, ni som lagt upp flera har kanske inte fått alla platser då vi idkat sträng turordning på anmälningarna.

Jag kommer publicera listan inom någon halvtimme på hemsidan för att alla skall se att jag inte fuskat något. Ni har ju fått position och hojnr bekräftat omgående vid anmälan.

Så nu förväntar jag mig att alla betalar pronto från reservlistan annars beställer vi kontainern ändå -- så stor skillnad på frakten blir det inte för 5CBM (ca 67 totalt).

Alla ni som INTE kom med.. kommer också få ett mail inom 5 minuter eller så. Ledsen att det blev lite sent, var själv hemma med lillpojken och det var välling, blöjor, tugga på kablar sen tillkom kaoset att uppskatta hur många bubblare (obekräftade betalningar mm) vi var tvugna att räkna med etc etc.

Nåväl nu är det nära... :hihi
 

bike

AVSTÄNGD
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Euroland
Hoj
Motard
DaGaz skrev:
Efter koll och dubbelkoll, hängslen & livrem tror vi att 5 CBM hojjar från reservlistan kommer att få plats.

Alla ni som har fått en plats att betala har fått ett mail nu med info. Kontrollera antalet, ni som lagt upp flera har kanske inte fått alla platser då vi idkat sträng turordning på anmälningarna.

Jag kommer publicera listan inom någon halvtimme på hemsidan för att alla skall se att jag inte fuskat något. Ni har ju fått position och hojnr bekräftat omgående vid anmälan.

Så nu förväntar jag mig att alla betalar pronto från reservlistan annars beställer vi kontainern ändå -- så stor skillnad på frakten blir det inte för 5CBM (ca 67 totalt).

Alla ni som INTE kom med.. kommer också få ett mail inom 5 minuter eller så. Ledsen att det blev lite sent, var själv hemma med lillpojken och det var välling, blöjor, tugga på kablar sen tillkom kaoset att uppskatta hur många bubblare (obekräftade betalningar mm) vi var tvugna att räkna med etc etc.

Nåväl nu är det nära... :hihi

Tänk på att kineserna skall få plats med "2-3% free spare parts" också!
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
bike skrev:
Tänk på att kineserna skall få plats med "2-3% free spare parts" också!

Det är lugnt.. lite andrum har vi :hihi (förhoppningsvis)

Nu är reservlistan publicerad på hemsidan också. Likaså listan/fyllnadsgraden uppdaterad igen.

Hela reservlistan visas på grafen nu.. Inom 10 minuter så ligger det en ny graf som visar endast de "validerade" reserverna.

:tummenupp
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
DaGaz skrev:
Efter koll och dubbelkoll, hängslen & livrem tror vi att 5 CBM hojjar från reservlistan kommer att få plats.

Alla ni som har fått en plats att betala har fått ett mail nu med info. Kontrollera antalet, ni som lagt upp flera har kanske inte fått alla platser då vi idkat sträng turordning på anmälningarna.

Jag kommer publicera listan inom någon halvtimme på hemsidan för att alla skall se att jag inte fuskat något. Ni har ju fått position och hojnr bekräftat omgående vid anmälan.

Så nu förväntar jag mig att alla betalar pronto från reservlistan annars beställer vi kontainern ändå -- så stor skillnad på frakten blir det inte för 5CBM (ca 67 totalt).

Alla ni som INTE kom med.. kommer också få ett mail inom 5 minuter eller så. Ledsen att det blev lite sent, var själv hemma med lillpojken och det var välling, blöjor, tugga på kablar sen tillkom kaoset att uppskatta hur många bubblare (obekräftade betalningar mm) vi var tvugna att räkna med etc etc.

Nåväl nu är det nära... :hihi



Men har inte fått nåt mail... är med på listan

Har angivet hotmail men har kollat i skärppost lådan med... (efter som de är massutskick)
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
MHK skrev:
Men har inte fått nåt mail... är med på listan

Har angivet hotmail men har kollat i skärppost lådan med... (efter som de är massutskick)

Det är precis utskickat.. Vad jag kan se så finns du inte på listan :va

Däremot på den riktiga beställningen..
 

Focus

Guest
Therudeboy skrev:
Dom orden kan du ta tillbaka ;) Killen betalde idag och jag hade han på telefonen igår. :tummenupp


Tar tillbaka allt! 26 minimotors, killen kör hårt. :fakta

Ladys and gentlemen we have a winner! :Bugar
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Hmm.. Känns lite surt att man inte kom med men va fan. Får beställa från sporthoj.com/minimoto.php (nån som vet något om denna, seriös? :va )

(men ligga precis på fel sida av "gränsen" mellan och komma med och inte är aldrig kul) :huvet
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Tackar tackar! :Bugar

Då e det bara o slanta!
 

Alper

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Ort
dedu
Hoj
no
Men det är väll inte 100% att alla Gröna betalar? Om dem inte gör det kan kanske vi andra få plats " om " ..

hihi Någon GRÖN som har lust att sälja sin plats mot en Digitalkamera 6.0 megapixel värd 2k? :gnissla :gnissla hihi..

Jag vill ju ha en CIG 12 sååå mycket :D

Mvh/Alper

EDIT: Varför är det så många som tar LY-CIG14E? www.sporthoj.com/minimoto.php har ju också samma, med frakt på 100kr.. låt oss som vill ha CIG-12 få ta den :D

*tjata som fan* :4skrika :D :D
 
Last edited:

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Lystring!

Har uppdaterat igen.. nu finns alla reserver på ordinarie listan. Markerade med fet text för att tydligt markera vem som är reserv.

Tre st har redan bekräftat och identifierat sin betalning föredömligt. Nu väntar jag bekräftelse från er andra absolut senast imorgon.
:tummenupp

Ni som är blåa och som inte försett mig med bank, tidpunkt, kopia på kvitto mm.. Gör det NU!

Blåa men som har skickat info och betalat i tid kommer vi försöka få hjälp av banken att identifiera närmaste dagarna. Vi återkommer till er om vi behöver ytterligare hjälp.

Ni som är gula på listan och inte hört av er är det nu helt kört för..
 

Alper

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Ort
dedu
Hoj
no
DaGaz skrev:
Ni som är gula på listan och inte hört av er är det nu helt kört för..

Hehe? Jag har ju hört av mig :D spammar ju skiten ur er *skämmas*
jag är gul, men troligen får ju vi inte någon??

Mvh/alper :huvet :huvet
 

Therudeboy

Guest
Alper skrev:
Hehe? Jag har ju hört av mig :D spammar ju skiten ur er *skämmas*
jag är gul, men troligen får ju vi inte någon??

Mvh/alper :huvet :huvet




Som DaGaz sa så är det helt kört för dem som är gula. Du får hänga på nästa beställning eller beställa genom sporthoj.com/w-motoracing
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Alper skrev:
Hehe? Jag har ju hört av mig :D spammar ju skiten ur er *skämmas*
jag är gul, men troligen får ju vi inte någon??

Mvh/alper :huvet :huvet

Jag syftade på orderlistan inte reservplats -- reservplatser är verkligen körda.

Sluta tjata nu.. det är kört denna gång, leta upp ett annat gruppköp eller vänta till nästa gång.

PS. Det funkar inte att muta sig till sig en plats med digitalkameror etc - vi har inget vinstintresse och Kristoffers tanke från början var att SH's aktiva medlemmar skulle köpa lite leksaker till rätt kurs .DS

:fatta!
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
suntrip skrev:
Hur kan man vara så rööökt att man gör anonym inbetalng :kocko
skit i dom o beställ nu :lol

Vi hoppas på att lyckas med det.. Det är liksom lite för många för att bara strunta i det. Vi gör vad vi kan men det kräver ju en del arbete :gnissla

Vi får se hur vi gör. Går det inte på ett säkert sätt så växlar vi platserna med säkra beställare som står på kö och det har fungerat klanderfritt med innan så är detta löst -- så var lugn.

Återbetalning går ju genom att verifiera transaktioner med respektives bank senare men det är inget det finns tid för nu utan vi litar på att Nordea kan hjälpa oss och att ni skickar all information vi begär för att kunna spåra betalningen. :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top