Therudeboy
Guest
DaGaz skrev:Ja eller stopp på alla inbetalningar iallafall. Vi måste koppla ihop alla de som gjort anonyma inbetalningar med rätt insättning
Kan stryka en till av dom anonyma då jag fick ett till kvitto på posten idag.
DaGaz skrev:Ja eller stopp på alla inbetalningar iallafall. Vi måste koppla ihop alla de som gjort anonyma inbetalningar med rätt insättning
Focus skrev:Grabbar (Therudeboy, DaGaz) nu får ni gärna uppdatera oss med lite information kontinuerligt. Jag är iallafall intresserad av vad som händer med våra små sötnosar och deras resa till Sverige...
starholk skrev:om det andra gänget beställer före oss. tar det inte väldigt lång tid och få våra? dom har ju beställt 700st eller vad det är. eller har dom ett jättelager i kina?
då är det inget och oroa sig för. he heTherudeboy skrev:Dom klarar tillverka 5000 om dagen läste jag så det är nog inte så värst svårt
Therudeboy skrev:Vi kommer göra beställningen dom närmsta dagarna men det är mycket som skall sammanställas innan den kan gå iväg. Vi kommer ju få ett nummer så vi kan följa hela resan.
Kommer även lägga lite info på hemsidan så tråden kan få vila några månader för att sedan väckas till liv när dom är i sverige.
DaGaz skrev:Det är lugnt.. lite andrum har vi (förhoppningsvis)
Nu är reservlistan publicerad på hemsidan också. Likaså listan/fyllnadsgraden uppdaterad igen.
Hela reservlistan visas på grafen nu.. Inom 10 minuter så ligger det en ny graf som visar endast de "validerade" reserverna.
KalleKulspruta skrev:Nu blev jag orolig, betalade in pengarna igår för de extra 2 hojjar jag beställde. Men på sidan är jag ljusblå!?
DaGaz skrev:Ledsen bojs, Telia sumpade min anslutning IGEN. Tydligen har hela Sverige varit utan access till DNS servrarna sen igår kväll (och jag hade inte IP-nummer till FTP'n) så jag var rätt rökt med uppdateringen.
Supporten hade givetvis tagit gonatt och inte ett driftmeddelande fram till 01:00.. troligen har de intejobbat på det förrän idag på morgonen
Laddar upp den "as we speak" nu.
Therudeboy skrev:Var utan uppkoppling till sent inatt då jag kom på att byta dns
DaGaz skrev:Offtopic men jag kliade mig i huvet ett bra tag hur jag skulle kunna ta reda på vad en alternativ DNS har för adress.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|