Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

Therudeboy

Guest
DaGaz skrev:
Ja eller stopp på alla inbetalningar iallafall. Vi måste koppla ihop alla de som gjort anonyma inbetalningar med rätt insättning :)





Kan stryka en till av dom anonyma då jag fick ett till kvitto på posten idag. :tummenupp
 

Focus

Guest
Grabbar (Therudeboy, DaGaz) nu får ni gärna uppdatera oss med lite information kontinuerligt. Jag är iallafall intresserad av vad som händer med våra små sötnosar och deras resa till Sverige... :D
 

Therudeboy

Guest
Focus skrev:
Grabbar (Therudeboy, DaGaz) nu får ni gärna uppdatera oss med lite information kontinuerligt. Jag är iallafall intresserad av vad som händer med våra små sötnosar och deras resa till Sverige... :D




Det kommer, skall faxa över dagens betalande till DaGaz och sen får han uppdatera.
 

starholk

Sporthojsnörd
Gick med
25 May 2004
Ort
i holken
Hoj
StArHoLk 1000R TURBO , Aprilia RSV4. www.starholk.n.nu
minimoto

om det andra gänget beställer före oss. tar det inte väldigt lång tid och få våra? dom har ju beställt 700st eller vad det är. eller har dom ett jättelager i kina? :va
 

Therudeboy

Guest
starholk skrev:
om det andra gänget beställer före oss. tar det inte väldigt lång tid och få våra? dom har ju beställt 700st eller vad det är. eller har dom ett jättelager i kina? :va






Dom klarar tillverka 5000 om dagen läste jag så det är nog inte så värst svårt :)
 

dj_neo01

DjNeo
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
honda + en liten leksak...
Hej alla....!

Tänkte bara hör när våran beställning kommer att bli gjord :confused:
Kommer vi komma ha nån sida där man kan följa godset från kinnnaaa.
Hoppas beställningen går av stapeln närmaste dagarna, så man får sin hoj närmaste månaderna. :yoparty

Dagaza och Therudeboy ska ha en stor eloge för allt jobb.... skål :fyllisar för dom.
 

Therudeboy

Guest
Vi kommer göra beställningen dom närmsta dagarna men det är mycket som skall sammanställas innan den kan gå iväg. Vi kommer ju få ett nummer så vi kan följa hela resan.



Kommer även lägga lite info på hemsidan så tråden kan få vila några månader för att sedan väckas till liv när dom är i sverige. :tummenupp
 

dj_neo01

DjNeo
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
honda + en liten leksak...
Therudeboy skrev:
Vi kommer göra beställningen dom närmsta dagarna men det är mycket som skall sammanställas innan den kan gå iväg. Vi kommer ju få ett nummer så vi kan följa hela resan.

Kommer även lägga lite info på hemsidan så tråden kan få vila några månader för att sedan väckas till liv när dom är i sverige. :tummenupp

Låter svin bra.... då väntar man bara på kina tomten då :tomten
:banana
 

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
DaGaz skrev:
Det är lugnt.. lite andrum har vi :hihi (förhoppningsvis)

Nu är reservlistan publicerad på hemsidan också. Likaså listan/fyllnadsgraden uppdaterad igen.

Hela reservlistan visas på grafen nu.. Inom 10 minuter så ligger det en ny graf som visar endast de "validerade" reserverna.

:tummenupp

Nu blev jag orolig, betalade in pengarna igår för de extra 2 hojjar jag beställde. Men på sidan är jag ljusblå!?
 

-R-

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
gsxr1000
KalleKulspruta skrev:
Nu blev jag orolig, betalade in pengarna igår för de extra 2 hojjar jag beställde. Men på sidan är jag ljusblå!?

Samma här.. fortfarande ljusblå på två av mina.. som är betalda i tid!? :confused:
Uppdatera sidan tack!
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Godmorgon..

Ledsen bojs, Telia sumpade min anslutning IGEN. Tydligen har hela Sverige varit utan access till DNS servrarna sen igår kväll (och jag hade inte IP-nummer till FTP'n) så jag var rätt rökt med uppdateringen.

Supporten hade givetvis tagit gonatt och inte ett driftmeddelande fram till 01:00.. troligen har de intejobbat på det förrän idag på morgonen :mad:

Laddar upp den "as we speak" nu.

:)
 

Sharkie

Medlem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Söder om söder
Hoj
XT660R unt kromsläde
Jag är också ljusblå , men det det inte en bankdag eller två för att pengarna ska hinna komma in på kontot?
 

glemmy

Med lem
Gick med
23 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha MT-09 -14
Jag är imponerad. Detta har verkligen skötts på ett ypperligt sätt. Jag ser fram emot den dagen då hojarna anländer till Sverige. Mumma!

Tack Therudeboy och DaGaz
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Information om blåa linjer..

Som ni ser i listan så finns det nu en del strukna linjer dessa har inte bekräftat sin inbetalning via mail enligt instruktion och vi har inte sett pengar på kontot som vi kan identifiera därav är dessa strukna och kommer inte med.

Blåa linjer är bekräftade via mail (att man har betalat, kvitto osv). Era pengar har säkert kommit in men vi har problem att identifiera er insättning. Kristoffer försöker få hjälp av banken att identifiera betalning. Är ni blå och betalat i tid så utgår jag ifrån att vi kommer lösa det.

Jag har 13 insättningar som är märkta endast "Insättning" -- orsak är att man ej lämnat meddelande.

Med internetbank följer kontonummret med som meddelande därför måste jag veta era kontonummer. Jag har 2 sådana betalningar kvar att identifiera, dessa slutar på: 9729 och 1590

Har också en som angett bla "........ Kabelg" på sin inbetalning. Hör av dig med info till minimoto@n-son.net så jag vet vem du är.

Så ni som är blå: se till att ni har skickat alla info enligt önskemål: Kvitto, ev kontonummer, bank, datum/tid, belopp etc så vi kan spåra betalningen.

Jag väntar lite info från Kristoffer iform av kvitton som han fått på posten som vi troligen kan bocka av anonyma insättningar mot. Detta sker ikväll vi väntar en del feedback från banken också på de som satte in igår också.

Nästa betalning kommer ske med PG så då bör alla dessa problem vara minimala.

:)

EDIT: Har också en anonym som meddelande finns endast "Giroinbetalning" -- mer info tack :)
 
Last edited:

Therudeboy

Guest
DaGaz skrev:
Ledsen bojs, Telia sumpade min anslutning IGEN. Tydligen har hela Sverige varit utan access till DNS servrarna sen igår kväll (och jag hade inte IP-nummer till FTP'n) så jag var rätt rökt med uppdateringen.

Supporten hade givetvis tagit gonatt och inte ett driftmeddelande fram till 01:00.. troligen har de intejobbat på det förrän idag på morgonen :mad:

Laddar upp den "as we speak" nu.

:)




Var utan uppkoppling till sent inatt då jag kom på att byta dns ;)
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Dåså folks...

Nu är det uppdaterat med dagens skörd.

Det är riktigt fullt nu 66.51 CBM då en del bubblare har dykt upp som ändå skickat pengar men inte bekräftat, vi provar att knöla in även dessa.

Då det framkommit att alla inte är medvetna om vår informationssida med listan, grafiken och infon så vill jag bara upplysa alla om att länken finns i min signatur här nedan.

Kommer säkert en uppdatering till ikväll då det finns lite kvitton att föra av.

--> Direktlänk till Listan <--
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top