Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

Alper

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Hoj
no
LY-CIG12 är såå cool :gnissla
mer mini scooter än en pocket bike..

Jag måste bara få komma med på listan! =D

:squid :squid :squid

Therudeboy

Guest
Alper skrev:
LY-CIG12 är såå cool :gnissla
mer mini scooter än en pocket bike..

Jag måste bara få komma med på listan! =D

:squid :squid :squid

Har du cash är det väl bara att sluta jiddra och skriva upp sig på reservlistan?

Alper

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Hoj
no
ja jag har skrivit upp mig på reservlistan, men inte fått något bankkonto att sätta in pengar på eller så. Får väl vänta och se. :3freak

Therudeboy

Guest
Alper skrev:
ja jag har skrivit upp mig på reservlistan, men inte fått något bankkonto att sätta in pengar på eller så. Får väl vänta och se. :3freak

Kommer imorgon eller onsdag då ordinarie personer backat ur affären. Men då handlar det om att verkligen betala om man får den chansen så vi kan fylla den.

Alper

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Hoj
no
Ja men SJÄLVKLART kommer man att betala.. :hihi

Det är väl ungefär samma pris som gäller som de andra? eller?

Therudeboy

Guest
Alper skrev:
Ja men SJÄLVKLART kommer man att betala.. :hihi

Det är väl ungefär samma pris som gäller som de andra? eller?

Liknande, några kronor över tack vare valutaväxling och risk för valutaförändring innan vi växlar.

kx250

Botten i gasen!
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
kx250
Färg?

:confused: Har några frågor, dom bilderna på sidan (www.kirres.se/sh2-minimoto) angående färgval är det grundfärgerna? Eller är det påklistrade fula dekaler? tänker mest på svart då det är den färg jag valt... Den där gröna färgen går ej att få?

Therudeboy

Guest
kx250 skrev:
:confused: Har några frågor, dom bilderna på sidan (www.kirres.se/sh2-minimoto) angående färgval är det grundfärgerna? Eller är det påklistrade fula dekaler? tänker mest på svart då det är den färg jag valt... Den där gröna färgen går ej att få?

Jag tror till 99% att det är dekaler. Dvs grundfärgen är svart,rött osv osv, resterande måste vara klistermärken då det är så på min jag har hemma.

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Therudeboy skrev:
Jag tror till 99% att det är dekaler. Dvs grundfärgen är svart,rött osv osv, resterande måste vara klistermärken då det är så på min jag har hemma.

De börjar bli lite flis på kontot nu va!?!

När lämnar du landet? :hihi

Tänkte på en sak, Är de några garantier? Läste nånstans att den andra SH tråden hade 3 månader. Är de nåt vi har?

Ingår depåstöd m.m.?

Therudeboy

Guest
MHK skrev:
De börjar bli lite flis på kontot nu va!?!

När lämnar du landet? :hihi

Tänkte på en sak, Är de några garantier? Läste nånstans att den andra SH tråden hade 3 månader. Är de nåt vi har?

Ingår depåstöd m.m.?

Som den zigenare jag är kan jag lämna 3 års garanti :lol Nä skämt o sido. Har inte hört något om garanti, heller inget om depåstöd men det tror jag följer med iom att dom från w-motoracing får med det.

Hade det inte varit för gruppköpet hade jag lämnat landet i morgon eller på onsdag :( Men jag kan skjuta på min semester ett tag till :)

Majestic XII

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Hoj
LY-CIG14E och LY-083G2
Wee, kom med :)

Fick en liten galen idé... har en 84 eller 86 kubiks gocart motor i garaget... tror ni man kan trycka in den i 14E? Har en G2:a också, den är ju lite större.

Therudeboy

Guest
Majestic XII skrev:
Wee, kom med :)

Fick en liten galen idé... har en 84 eller 86 kubiks gocart motor i garaget... tror ni man kan trycka in den i 14E? Har en G2:a också, den är ju lite större.

Tror inte du kommer lyckas så värst bra.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Leta reda på nån gammal motorsågsmotor :yoparty

Majestic XII

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Hoj
LY-CIG14E och LY-083G2
En grej till nu som jag tänkte på när jag skulle betala in, hur mycket blir tull/transport och allt sånt ungefär? I mailet jag fick så står det inget av det och man vill ju inte komma dit och behöva betala lika mycket till.

Therudeboy

Guest
Majestic XII skrev:
En grej till nu som jag tänkte på när jag skulle betala in, hur mycket blir tull/transport och allt sånt ungefär? I mailet jag fick så står det inget av det och man vill ju inte komma dit och behöva betala lika mycket till.

Det blir ínte lika mycket så det är inget att oroa sig för.

bike

AVSTÄNGD
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Motard
DaGaz skrev:
Reservplatser: Läs infon på länken i min signatur, det är många som mailar och skickar PM. Snälla - läs där först.

Jag har nu lagt upp lite bilder på hojjarna och info om färgerna på hemsidan. De färger som går att beställa är på racehojjarna är: Röd, Gul, Blå, Silver och Svart. De som tittat på bilder på t.ex cuihan är gjort med dekaler som följer med hojjarna de beteckningarna som finns där stämmer inte med de vi kan beställa hos tillverkaren.

Hursom vi kommer givetvis konvertera dessa till den modellen som iallafall är på bilden vid de val ni beställt.

GS307 finns troligen bara i röd, Kristoffer får bekräfta senare om det blir några svarta.

:tummenupp

LY-GS307 Enligt tillverkaren!

The top speed is from 45km/h to 60km/h.
There rare 5 colors normally,red,yellow,blue,silver or black.

Therudeboy

Guest
DaGaz (Daniel) uppkoppling ligger nere så tyvärr blir det ingen uppdatering idag. //Mvh Kristoffer och Daniel

Therudeboy

Guest
Majestic XII skrev:
Vet du lite mer precis så man vet ungefär hur mycket mer det blir (för 2 phycklar)?

Kan inte svar på det riktig innan den är i Göteborgs hamn. tippar på att 14E kommer hamna runt 2000-2100 men som sagt jag bara tippar.

Majestic XII

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2004
Hoj
LY-CIG14E och LY-083G2
Therudeboy skrev:
Kan inte svar på det riktig innan den är i Göteborgs hamn. tippar på att 14E kommer hamna runt 2000-2100 men som sagt jag bara tippar.

Så om jag har en 14E och en G2:a så blir det runt 4500kr? Vet att det är svårt att säga, det är mest far min som vill ha reda på det innan jag betalar (som jag måste göra imorgon).

Tack för svaren!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...