Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

Focus

Guest
Så nu går allt iväg imorgon då?

DaGaz skrev:
Nu har jag uppdaterat betaldalistan.. det var ett hästjobb att identifiera alla betalningar men allt ser nu rätt ut och pengarna på kontot stämmer

Vi tackar för det fina jobbet. Härligt att någon kan styra upp allting på ett så snyggt sätt som du gjort.

Therudeboy

Guest
Focus skrev:
Så nu går allt iväg imorgon då?

Vi tackar för det fina jobbet. Härligt att någon kan styra upp allting på ett så snyggt sätt som du gjort.

Imorgon beställs det.

Therudeboy

Guest
Kanske skulle ge er lite status på läget nu då. (kanske ingen vaken så här sent men ändå)

Sitter just nu och förhandlar med Kina och Mr Yang. Killen verkar inte alls vara sugen på någon slags rabatt, samma sak förra gången jag förhandlade. Försöker mjuka upp hans så gått det går men det verkar vara omöjligt.

I alla fall så är våra hojar beställda när ni läser detta lite senare idag. Så nu kan vi väl inte mer än hålla tummarna för att vi får våra leksaker.

Visar det sig att detta företaget är seriöst så väntar en ny beställning inom kort. Kan tyvärr inte säga exakt datum i dagsläget men det dröjer inte länge alls.

//Therudeboy (Kristoffer)

Therudeboy

Guest
Lite update nu då.

Beställningen är nu lagd, kommer gå in senare idag och betala första 30%.

Ingen bra deal på denna containern tyvärr, något som kanske inte gynnar er överhuvudtaget är att nästa blir det bättre priser på.

28 september är det tänkt att båten skall gå från kina. Dvs vi har dom ev här innan 31 oktober. Så betalar ni sedan resterande snabbt kan dom vara era runt 7-8 november. :tummenupp

Launcher

Man börjar med en skrothoj så får vi se.
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
Skramlaha FZ 750-85
Therudeboy skrev:
Lite update nu då.

Beställningen är nu lagd, kommer gå in senare idag och betala första 30%.

Ingen bra deal på denna containern tyvärr, något som kanske inte gynnar er överhuvudtaget är att nästa blir det bättre priser på.

ungefär vad betyder ingen bra deal e det att cyklarna blev dyrare eller nånting annat typ ingen rabatt? :confused:

BlueDevil

Whooot?
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Aprilia rsw 125, yamha yz250
kan ni bara ta hem:

LY-CIG14E

LY-CIG12

LY-083G2

GS307

för att ja vill ha en GS-311/100cc med...

//Niklas hallblad :banana

Therudeboy

Guest
Launcher skrev:
ungefär vad betyder ingen bra deal e det att cyklarna blev dyrare eller nånting annat typ ingen rabatt? :confused:

Klart fan dom inte blev dyrare men hoppades på fria tulldokument samt lite rabatt men det gav inga sånna.

Nästa beställning kunde han gå ner i pris på då han också märker att detta inte är en engångsföretelse.

Therudeboy

Guest
BlueDevil skrev:
kan ni bara ta hem:

LY-CIG14E

LY-CIG12

LY-083G2

GS307

Nej, vi kan ta hem allt det finns förfrågan om. Dock finns det en hake med det hela, måste minst vara 5 stycken beställda.

Launcher

Man börjar med en skrothoj så får vi se.
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
Skramlaha FZ 750-85
Therudeboy skrev:
Klart fan dom inte blev dyrare men hoppades på fria tulldokument samt lite rabatt men det gav inga sånna.

Nästa beställning kunde han gå ner i pris på då han också märker att detta inte är en engångsföretelse.

Uppfattat! tack för svaret.

Le0

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
Ciao
BlueDevil skrev:
kan ni bara ta hem:

LY-CIG14E

LY-CIG12

LY-083G2

GS307

Niklas det är ingen fara, jag vill också ha en GS-311/100cc så det blir nog några som ska ha såna på nästa leverans. :yoparty

Therudeboy

Guest
Le0 skrev:
Niklas det är ingen fara, jag vill också ha en GS-311/100cc så det blir nog några som ska ha såna på nästa leverans. :yoparty

Jag klipper en sån nästa gång också om 307:an suger för mycket.

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
jag kan nog ta en om 14e är för trist också...vi får se när nästa leverans uppdagas...

Therudeboy

Guest
Fast det är så man har lust att lägga några kronor på en crf50. Fräcka saker :)

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1
Sluta spamma tråden med sånt som handlar om nästkommande beställning. Det är totalt ointressant! :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM