zx6rChrille
Aprilia Rsv Mille
zx6rchrille LY-CIG14E 1st Black
JME skrev:Ja det gör det faktiskt så ringer Therudeboy på on (2:a) och hör med priser osv så hinner han nog få upp priserna och det konto som pengarna ska betalas in påtills på fredagen. Så kan sista inbetalningsdagen vara 8:e DVS onsdagen!
ManOwaR skrev:Nåt jag inte förstår är följande:
http://ybob.en.ec21.com/GC00442756/CA00520727/pocket_bike.html
Den är på 47cc å "ska" klara 70km/h
http://ybob.en.ec21.com/GC00442756/CA00562557/pocket_bike.html
Den är på 49cc å verkar allmänt fetare å ska "klara" 45km/h
Utan å klaga känns det ju som dom har slaffsat dit nåra nuffror utan att direkt kolla upp det!
Therudeboy skrev:Nu ändras det för absolut sista gången. 30:e augusti (nästa tisdag) så ska alla beställningar vara inne. På onsdagen ringer jag till kina och tar reda på pris och allt därtill.
Ska gå till banken imorgon och fixa ett dollarkonto, senast tisdagen den 7:e september skall pengarna finnas på detta konto. Onsdagen den 8:e kommer jag ringa och beställa för då vet jag det exakta antalet hojar som är beställda samt betalda.
Som sagt nu ändrar jag inte detta mer så beställ nu medans ni har chans.
Reservlista får vi kolla på senare då det alltid finns folk som inte betalar.
Läste i andra tråden att det kunde ta upp till 2 dygn innan pengarna kom fram därför var mitt förslag att pengarna senast skulle vara inbetalda på onsdagen så att man även har måndagen att betala in pengarna så dom garanterat finns inne på on.Therudeboy skrev:Ska gå till banken imorgon och fixa ett dollarkonto, senast tisdagen den 7:e september skall pengarna finnas på detta konto. Onsdagen den 8:e kommer jag ringa och beställa för då vet jag det exakta antalet hojar som är beställda samt betalda.
JME skrev:Läste i andra tråden att det kunde ta upp till 2 dygn innan pengarna kom fram därför var mitt förslag att pengarna senast skulle vara inbetalda på onsdagen så att man även har måndagen att betala in pengarna så dom garanterat finns inne på on.
WheelieMaster skrev:Vart ska man skicka pengarna? kommer den infon stå på hemsidan?
sen så undrar jag om man får minimoton i delar eller helt komplet?
Kul att du ändrade datumet
Maxxi skrev:Haha en sidekick tråd till den stora beställningen ....underbart :corn
Therudeboy skrev:Konto osv kommer upp på hemsidan senare. Den kommer nog komma i delar, inte många delar men några får du sätta ihop. Den är i kartong skulle jag tippa på så som dem andra jag fått hem är.
WheelieMaster skrev:Vad är det för model på den du har fått hem? Hur snabbt går den?
Therudeboy skrev:Dessa har jag, gör ca 25-30km/h
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |