Ny info...
Listan är uppdaterad, jag har börjat koppla ihop era betalningar med beställningsinfon. Finns en del frågetecken, vänligen kolla listan och läs infon så slipper vi en massa strul.
Saxar info från beställningslistan:
---< CUT >---
Viktig info!
Nedan ser ni status på de betalningar som inkommit, om du har ett ljusblått fält har du anledning att kontrollera och förse mig med mer information så att vi kan verifiera betalningen. De gröna fälten är betalningen verifierad och identifierad ok.
Ljusblå fält: 6 betalningar har ingen identifiering alls och 4 har bara ett kontonummer angivet. Var vänlig skicka era kontonummer som belastats och utdrag från bankbetalningen så jag kan koppla ihop rätt beställare med rätt betalning. Detta är för allas säkerhet.
Du har väl inte glömt skicka ditt personnummer och övriga uppgifter? Återigen, för allas säkerhet vill jag ha ert personnummer. Detta används endast för vårt interna bruk för att säkert kunna identifiera er vid utlämnandet via legitimation. Allt för att oärliga människor inte skall kunna hämta ut knarrar i ert namn.
All info skickas till ovan mailadress.
---< CUT >---
EDIT: Direktlänk till listan:
Orderlistan