Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

Therudeboy

Guest
dj_neo01 skrev:
Hej ni har glömt mig också så kan ni ta och skicka infon till mig igen. :tummenupp

Jag har nu skickat det till dig 3 gånger. Denna gången får du allt lyckas hitta den. :tummenupp

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Therudeboy skrev:
Synd för din dotter men det är försent nu.

Kan dock sälja dessa för 5900:- st eller 10.000:- för båda.

Äsch, ändrar jag mig så finns det 5 forum till som håller på o raggar folk till gruppköp, såg lite videos på dom nu, klart det ser ju rätt ball ut.
Brorsan o hans polare ska ha, kanske beställer med dom isf.
Det var inte meningen att dissa småhojarna :tungan

Therudeboy

Guest
Verkar som många saknar mail ifrån mig. Ni som ej fått några är det dags att säga till nu då 7:e september är slutdatum.

Cartis

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Lite smått och gott
Har jag missat denna också!?? Finns det ingen chans att ni kan pilla i 3 hojjar till ? Jag och mina kompisar vill ha varsin, men det är, som sagt, kanske för sent ?

Therudeboy

Guest
Cartis skrev:
Har jag missat denna också!?? Finns det ingen chans att ni kan pilla i 3 hojjar till ? Jag och mina kompisar vill ha varsin, men det är, som sagt, kanske för sent ?

Det är försent tyvärr.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
turken skrev:
när uppdaterar ni listan över betalade nästa gång?

Ikväll och du är med! :)

Observera dock att listan kommer att dubbelkollas när jag får uppgifter från Kristoffer om de verkliga inbetalningarna som löpt in på kontot så att allt stämmer till 100% med vad som uppgivits i svaret på beställningsmailet.

De som har felaktiga inbetalningar, riskerar få tillbaka sitt belopp och bli utan knarr. Annars skall nog detta gå bra, verkar som försa omgången på Zatzy har fått bekräftat ugf leveransdatum. Känns som om detta verkligen skall gå vägen :)

Focus

Guest
Ledsen att jag tjatar men får du några svar av företaget eller? Kan vi få iväg vår beställning? :va

Therudeboy

Guest
Focus skrev:
Ledsen att jag tjatar men får du några svar av företaget eller? Kan vi få iväg vår beställning? :va

Ingen fara, jag är lika orolig som du. Men inget svar ännu, men vi lär väl inte vara dem enda som han ska vara mail på. Skriver här så fort jag vet.

KoRvAr

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
en fin 250 och förhoppnings vis snart 2 små
Zyphoon skrev:
Fråga 1: Är det någon skillnad mellan de tre hojjarna förutom färgen?
Fråga 2: Om man beställer, får man hojjen på posten då eller?
Fråga 3: Är det samma hojjar som i den här tråden?
undrar samma sak
fast dem går juh saktare än vad 14e i denna beställning gör!

Therudeboy

Guest
Ring Andreas och fråga på nummer: 0709-526067 så slipper vi massa annat tjöt i denna tråden.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Ny info...

Listan är uppdaterad, jag har börjat koppla ihop era betalningar med beställningsinfon. Finns en del frågetecken, vänligen kolla listan och läs infon så slipper vi en massa strul.

Saxar info från beställningslistan:
---< CUT >---
Viktig info!

Nedan ser ni status på de betalningar som inkommit, om du har ett ljusblått fält har du anledning att kontrollera och förse mig med mer information så att vi kan verifiera betalningen. De gröna fälten är betalningen verifierad och identifierad ok.

Ljusblå fält: 6 betalningar har ingen identifiering alls och 4 har bara ett kontonummer angivet. Var vänlig skicka era kontonummer som belastats och utdrag från bankbetalningen så jag kan koppla ihop rätt beställare med rätt betalning. Detta är för allas säkerhet.

Du har väl inte glömt skicka ditt personnummer och övriga uppgifter? Återigen, för allas säkerhet vill jag ha ert personnummer. Detta används endast för vårt interna bruk för att säkert kunna identifiera er vid utlämnandet via legitimation. Allt för att oärliga människor inte skall kunna hämta ut knarrar i ert namn.

All info skickas till ovan mailadress.
---< CUT >---

:)

EDIT: Direktlänk till listan: Orderlistan

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...