Therudeboy
Guest
Ni som bor i Göteborg skall nog kunna få ut dem redan där. Resterande folk får hämta här för jag kan inte ligga och åka 140km bara för att lämna ut kanske en hoj då och två då.
dj_neo01 skrev:HEj tänkte bara höra om andra beställningen, kommer den med samma datum som första eller?
Therudeboy skrev:Om alla betalar in snart så kommer alla komma samtidigt. Dock går det slött med inbetalningarna, bara 7 dagar kvar nu för den 7:e är sista dagen.
dj_neo01 skrev:Är det dig therudeboy jag ska betala till.... skicka ett mail för 5 min sen och fråga lite saker. Måste man betala på bank eller går det på internet. Ska man betala in på samma sätt som till första...?
dj_neo01 skrev:Jag står med på listan på den här sidan....
http://sh2-minimoto.tripod.com
Och mitt mail jag skicka gick till
minimoto@n-son.net
RAVESMURF skrev:Betala nu för allt i världen så vi får hit våra hojar!!!!!
dom väger inte 100kg för övrigt
xXx40 skrev:Vad fan ska man ha en sån här till, får man ens plats på den, borde ju gå paj när man sätter sig på den
xXx40 skrev:Vad fan ska man ha en sån här till, får man ens plats på den, borde ju gå paj när man sätter sig på den
Therudeboy skrev:Köra, vad har du din bil till? Det beror väl på hur mycket du väger, men med tanke på att du åker volvo lär du väl vara en valross. Max 100kg på leksakerna.
Therudeboy skrev:Om alla betalar in snart så kommer alla komma samtidigt. Dock går det slött med inbetalningarna, bara 7 dagar kvar nu för den 7:e är sista dagen.
Focus skrev:Har du fått något klartecken från firman idag då? Får vi in hojarna? Jag tänkte som sagt betala när allt verkar grönt....
Focus skrev:Har du fått något klartecken från firman idag då? Får vi in hojarna? Jag tänkte som sagt betala när allt verkar grönt....
xXx40 skrev:Köra, e det sant, det hade jag ju aldrig kunnat gissa
Vad kan totalsumman tänkas bli? Funderar nämligen på att köpa en till min dotter, hon fyller 1 nästa lördag...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|