Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

Therudeboy

Guest
DaGaz skrev:
:felämne :spammer

Det är 6.5" däck.. bara att handla vanliga minimotodäck. Ska du slita ner däcken på det viset är detta fel fordon du lär få nöta ordentligt isåfall





Att få det bättre sagt än så är svårt. Dock så är 600:- inte så kul att punga ut för ett bakdäck om man lyckas slita ut det.
 

WheelieMaster

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Suktar
DaGaz skrev:
:felämne :spammer

Det är 6.5" däck.. bara att handla vanliga minimotodäck. Ska du slita ner däcken på det viset är detta fel fordon du lär få nöta ordentligt isåfall

ja men jag menar att kart däcken slits så fort! :fatta!
Sa inget om att slita ner de bifintliga däcken! :banana
 
Last edited:

Schnucky

Liten ungjävel
Gick med
30 Aug 2004
Ort
STHLM
Hoj
Ingen... just nu!
Hejsan! Jag är lite nybörjar:ig och så. (fick reda på mini-motos igår) Är 14 förresten :lol
Undrar bara nåra saker

Jag är 1,87. Är den för liten? Är normalbyggd, har dock slanka armar och ben.

Kan jag få en mini-moto, för under 3000 inklusive hjälm och att den kommer till min dörr (sthlm)?
 

WheelieMaster

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Suktar
Schnucky skrev:
Hejsan! Jag är lite nybörjar:ig och så. (fick reda på mini-motos igår) Är 14 förresten :lol
Undrar bara nåra saker

Jag är 1,87. Är den för liten? Är normalbyggd, har dock slanka armar och ben.

Kan jag få en mini-moto, för under 3000 inklusive hjälm och att den kommer till min dörr (sthlm)?

Vad har din kropp med saken att göra? :va
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Therudeboy skrev:
Att få det bättre sagt än så är svårt. Dock så är 600:- inte så kul att punga ut för ett bakdäck om man lyckas slita ut det.

WheelieMaster skrev:
ja men jag menar att kart däcken slits så fort! :fatta!
Sa inget om att slita ner de bifintliga däcken! :banana

Mm, asså det var väl inte så farligt. På hojjen åker man ju typ 400 mil och då kostar ju ny baktoffla precis 4 gånger så mycket. Jag tror inte slitna däck är något problem iallfall. Skulle man slita ut ett par däck så lär man garanterat haft skoj på vägen :tungan
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Schnucky skrev:
Kan jag få en mini-moto, för under 3000 inklusive hjälm och att den kommer till min dörr (sthlm)?

Men snälla nån, har detta spritt sig på lunarstorm eller vad är det frågan om :confused: :va

Sweeeeedie inför åldersgräns nu!! :rolleyes:

Allvarligt kan man inte få någon moderator att städa tråden lite, förbaskat tråkigt när den skall kontamineras med en massa orelevant dynga :mad:
 

Schnucky

Liten ungjävel
Gick med
30 Aug 2004
Ort
STHLM
Hoj
Ingen... just nu!
DaGaz skrev:
Men snälla nån, har detta spritt sig på lunarstorm eller vad är det frågan om :confused: :va

Sweeeeedie inför åldersgräns nu!! :rolleyes:

Allvarligt kan man inte få någon moderator att städa tråden lite, förbaskat tråkigt när den skall kontamineras med en massa orelevant dynga :mad:

Förlåt för att jag framstod som någon dum fjortis. Jag kan försäkra dig att jag aldrig ens skulle tänka mig att registrera mig på lunarstorm. För övrigt, undanbeder jag er för att kommentera en främling till "mc-världen", på ett föraktfullt sätt. Alla måste börja någonstans =(
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Schnucky skrev:
Förlåt för att jag framstod som någon dum fjortis. Jag kan försäkra dig att jag aldrig ens skulle tänka mig att registrera mig på lunarstorm. För övrigt, undanbeder jag er för att kommentera en främling till "mc-världen", på ett föraktfullt sätt. Alla måste börja någonstans =(

Okej då :) Det har bara varit lite väl mycket dynga här ett tag. För att inte bidra själv ignorerar jag från och med nu allt sådant - du är säkert en hyvens prick :krama

Men det förefaller som det har vallfärdats hit pga minimotoköpen & det grövsta. Tanken med köpen var väl främst att SH's medlemmar skulle hjälpas åt att köpa leksaker tillsammans för en vettig penning. Det står fritt för vem som helst att göra egna gruppköp. :tummenupp

PS. Vad fint din mamma formulerar sig .DS
 

Therudeboy

Guest
DaGaz skrev:
Okej då :) Det har bara varit lite väl mycket dynga här ett tag. För att inte bidra själv ignorerar jag från och med nu allt sådant - du är säkert en hyvens prick :krama

Men det förefaller som det har vallfärdats hit pga minimotoköpen & det grövsta. Tanken med köpen var väl främst att SH's medlemmar skulle hjälpas åt att köpa leksaker tillsammans för en vettig penning. Det står fritt för vem som helst att göra egna gruppköp. :tummenupp

PS. Vad fint din mamma formulerar sig .DS





Jag uppskattar det du gör för tråden och allt det andra. Läs dina mail med mannen.
 

Schnucky

Liten ungjävel
Gick med
30 Aug 2004
Ort
STHLM
Hoj
Ingen... just nu!
DaGaz skrev:
PS. Vad fint din mamma formulerar sig .DS

Ja, visst gör hon? Vill du ha bullar? :)
Varför skulle det va morsan och inte jag? :p

*EDIT* Med risk för att låta ännu mer som en fjortis, undrar jag hur mycket underhåll dessa kräver och vad man behöver tänka på.
 
Last edited:

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
MEN SLUTA PRATA OM ALLT ANNAT FÖRUTOM MINIMOTO-IMPORTEN!!!! PLEEEEASE!!!!!

Den här tråden handlar om import av minimoto, och beställningar e redan gjorde, det e fullt!!!! SLUTA TRAMSA NU! :yoparty
 

Schnucky

Liten ungjävel
Gick med
30 Aug 2004
Ort
STHLM
Hoj
Ingen... just nu!
RAVESMURF skrev:
MEN SLUTA PRATA OM ALLT ANNAT FÖRUTOM MINIMOTO-IMPORTEN!!!! PLEEEEASE!!!!!

Den här tråden handlar om import av minimoto, och beställningar e redan gjorde, det e fullt!!!! SLUTA TRAMSA NU! :yoparty

Om du syftar på mig så ber jag om ursäkt.
På tal om importen, borde vi inte köpa in innan dollarn höjs? Sen undrar jag om det blivit billigare/dyrare sen sist :p

Jag menar såklart till nästa gång
 

Therudeboy

Guest
Vill ni fråga saker ang driftunderhåll osv så kan ni ju alltid höra er för här http://www.maxat-racing.com/ Som jag skrivit tidigare som ni helt ignorerat.


Vänligen skriv bara om beställning och detta gäller dem som redan beställt. Snälla respektera detta. Tack
 

Therudeboy

Guest
KoRvAr skrev:
jag frågar ännu en gång om det är någon eller några som ska ta hem minis innan nästa vår? skulle inte någon kunna ta på sig ansvaret att årdna två kontainrar till( lär juh lätt bli fyllda snabt)?





Att du kanske har dyselxi ser jag men så svårt att läsa kan det väl inte vara?

Står klart och tydligt så här i min signatur


Nu är båda containrarna fulla. Välkommen åter i vår för en ny beställning.
 

starholk

Sporthojsnörd
Gick med
25 May 2004
Ort
i holken
Hoj
StArHoLk 1000R TURBO , Aprilia RSV4. www.starholk.n.nu
KoRvAr skrev:
jag frågar ännu en gång om det är någon eller några som ska ta hem minis innan nästa vår? skulle inte någon kunna ta på sig ansvaret att årdna två kontainrar till( lär juh lätt bli fyllda snabt)?

att du inte gör det själv om du är så jävla sugen. vi har redan beställt våra hojar. :kocko :huvet :fatta!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top