DaGaz
Snygg
WheelieMaster skrev:okey, men om dom är som kart däck så tar dom slut på en 10km!
Det är 6.5" däck.. bara att handla vanliga minimotodäck. Ska du slita ner däcken på det viset är detta fel fordon du lär få nöta ordentligt isåfall
WheelieMaster skrev:okey, men om dom är som kart däck så tar dom slut på en 10km!
DaGaz skrev:
Det är 6.5" däck.. bara att handla vanliga minimotodäck. Ska du slita ner däcken på det viset är detta fel fordon du lär få nöta ordentligt isåfall
DaGaz skrev:
Schnucky skrev:Hejsan! Jag är lite nybörjar:ig och så. (fick reda på mini-motos igår) Är 14 förresten
Undrar bara nåra saker
Jag är 1,87. Är den för liten? Är normalbyggd, har dock slanka armar och ben.
Kan jag få en mini-moto, för under 3000 inklusive hjälm och att den kommer till min dörr (sthlm)?
Therudeboy skrev:Att få det bättre sagt än så är svårt. Dock så är 600:- inte så kul att punga ut för ett bakdäck om man lyckas slita ut det.
WheelieMaster skrev:ja men jag menar att kart däcken slits så fort!
Sa inget om att slita ner de bifintliga däcken!
Schnucky skrev:Kan jag få en mini-moto, för under 3000 inklusive hjälm och att den kommer till min dörr (sthlm)?
DaGaz skrev:Men snälla nån, har detta spritt sig på lunarstorm eller vad är det frågan om
Sweeeeedie inför åldersgräns nu!!
Allvarligt kan man inte få någon moderator att städa tråden lite, förbaskat tråkigt när den skall kontamineras med en massa orelevant dynga
WheelieMaster skrev:Vad har din kropp med saken att göra?
Schnucky skrev:Undrade bara om jag "fick plats" på den, om man säger så.
Schnucky skrev:Förlåt för att jag framstod som någon dum fjortis. Jag kan försäkra dig att jag aldrig ens skulle tänka mig att registrera mig på lunarstorm. För övrigt, undanbeder jag er för att kommentera en främling till "mc-världen", på ett föraktfullt sätt. Alla måste börja någonstans =(
DaGaz skrev:Okej då Det har bara varit lite väl mycket dynga här ett tag. För att inte bidra själv ignorerar jag från och med nu allt sådant - du är säkert en hyvens prick
Men det förefaller som det har vallfärdats hit pga minimotoköpen & det grövsta. Tanken med köpen var väl främst att SH's medlemmar skulle hjälpas åt att köpa leksaker tillsammans för en vettig penning. Det står fritt för vem som helst att göra egna gruppköp.
PS. Vad fint din mamma formulerar sig .DS
DaGaz skrev:PS. Vad fint din mamma formulerar sig .DS
RAVESMURF skrev:MEN SLUTA PRATA OM ALLT ANNAT FÖRUTOM MINIMOTO-IMPORTEN!!!! PLEEEEASE!!!!!
Den här tråden handlar om import av minimoto, och beställningar e redan gjorde, det e fullt!!!! SLUTA TRAMSA NU!
KoRvAr skrev:jag frågar ännu en gång om det är någon eller några som ska ta hem minis innan nästa vår? skulle inte någon kunna ta på sig ansvaret att årdna två kontainrar till( lär juh lätt bli fyllda snabt)?
KoRvAr skrev:jag frågar ännu en gång om det är någon eller några som ska ta hem minis innan nästa vår? skulle inte någon kunna ta på sig ansvaret att årdna två kontainrar till( lär juh lätt bli fyllda snabt)?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|