Lär er tolka ironi för fan, småbarn.
Låter som en ursäket, annars kan du ju pröva med mera smiles....
Men vill skulle gärna vilja veta vad man ska jämföra SXV med....
Lär er tolka ironi för fan, småbarn.
Jag anser att det inte finns någon jämförbar hoj. Som sagt, om någon annan tillverkare släpper en motard med twin, så är den ju direkt jämförbar när man ser till effekten, för det är ju hästkrafter det oftast tjatas om. Har jag något att be om ursäkt för så berätta gärna vad det är. Nu har jag använt två extra smiley's, känns det bättre? fan, de blev tre.
Ursäkten är för att du själv inset att ditt resnomang om att SXV inte kan jämföras med en annan hoj inte håller.
Och om nu det är så...
Så betyder det fortfarande att SXV är den bästa SM eftersom den finns ingen hoj att jämföras med
Mitt resonemang är vattentätt grabben!
Så ju mer pulver ju bättre hoj eller det är inte så du tänker? Det finns ju en eller annan faktor till som man får ta hänsyn till om man ska dra paraleller mellan hojar. Men att jämföra hojar med två olika sorters motorer är fortfarande.... *trumvirvel.... Apple And Pears! Du kommer säkert att förstå det när du väl kommer ut i trafiken själv en dag.
Köp nu ingen begagnad AXV direkt den dagen du får körkort, för sen finns det inget att byta upp sej till när du tröttnat på effekten. Det är ju världens ultra-raket till hoj!
Jag skrev denna tråd för att få¨tips om vad man skulle köpa för hoj runt 70,000kr... Alla skriver Aprilia..
Var hittar jag en sådan för runt 70,000kr? 84900 är det billigaste jag hittar.. det e inte runt 70 i mina ögon...
Men jag ska åka o hämta mig en 525 helgen... Och med den är jag övertygad om att jag kommer ha lika roligt som jag haft med min 620. Om inte roligare... OCh jag kommer garanterat att åka ifrån både Aprilia o husa med den på en kurvig väg..
Mitt resonemang är vattentätt grabben!
Så ju mer pulver ju bättre hoj eller det är inte så du tänker? Det finns ju en eller annan faktor till som man får ta hänsyn till om man ska dra paraleller mellan hojar. Men att jämföra hojar med två olika sorters motorer är fortfarande.... *trumvirvel.... Apple And Pears! Du kommer säkert att förstå det när du väl kommer ut i trafiken själv en dag.
Köp nu ingen begagnad AXV direkt den dagen du får körkort, för sen finns det inget att byta upp sej till när du tröttnat på effekten. Det är ju världens ultra-raket till hoj!
SXV är 2000:tal, KTM är 80:tal.
Jag har provat dom alla,den dagen en orginal KTM slår en orginal Aprillian i bromsar,chassie eller andra icke effekt relaterade egenskaper så köper jag en till.....
Det är den mest potenta gatmotarden på marknaden, och varför inte jämföra twin med enstånka?
Jämför ju Twin mot rad4 när det gäller plastraketer.
Jag har inte snackat om effekt, dock så är sxv bättre än KTM på dem andra delarna också...
Citat från denna tråd:
Sen har jag inte sagt att jag ska köpa en SXV då jag troligen inte kommer ha råd med en, när jag bytter upp mig.
Nej, jag har inte sagt att det är världens snabbaste hoj.
Du säger att man inte kan jämföra en SXV med något?
Vilket betyder att den är själv i "sin" klas vilket betyder att det inte finns någon annan hoj som kan konkurera ut den... Detta är de du menar.
Jag menar att man kan visst jämföra SXV med andra supermotard modeller som KTm 525, och att den just nu är bättre än KTM 525... Och inte bara i motorn.
BTW så kör jag redan i trafiken...
Edit: Ditt Resonomang är idiotiskt...Gubben
Fan vad jag får känslan av att du försöker irritera killen istället för att säga något smart och hjälpa trådstartaren. Lugna'rej lite...
Sen för att jag ska försöka hålla mig till ämnet:
Sen vet jag inte så mycket om Aprilian, men kolla gärna upp så mycket
som möjligt innan du köper en. Har hört lite om att de ska vara jobbiga att serva, ex. att man måste plocka ut motorn för att ställa ventiler (stämmer detta förresten).
Iofs så har du redan tjackat en 525:a så jag förstår inte varför vi ens fortsätter här.
Trött som fan. Godnatt.
Jag skrev denna tråd för att få¨tips om vad man skulle köpa för hoj runt 70,000kr... Alla skriver Aprilia..
Var hittar jag en sådan för runt 70,000kr? 84900 är det billigaste jag hittar.. det e inte runt 70 i mina ögon...
Men jag ska åka o hämta mig en 525 helgen... Och med den är jag övertygad om att jag kommer ha lika roligt som jag haft med min 620. Om inte roligare... OCh jag kommer garanterat att åka ifrån både Aprilia o husa med den på en kurvig väg..
Grattis till nya hojen!!
Blire 690SMC nu ?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati