emullo
Kanske heeelt ute o cyklar men..
Provkör o välj sedan ??
Annars tycker jag Yamaha eller Honda
Provkör o välj sedan ??
Annars tycker jag Yamaha eller Honda
Herman skrev:Hmm, nu blev de inte lättare direkt... Ska nog lotta, eller låta pollen avgöra? för jag har ingen aning. Har varit inne på en gsxr förut kanske ska köra på de??
2Wheeldrive skrev:Hondan är iaf slöast! Har kört en och blev inte särskilt imponerad. Vill man ha upp den på bakhjulet så måste man varva 13000 och släppa ut kopplingen på ettan
2Wheeldrive skrev:Hondan är iaf slöast! Har kört en och blev inte särskilt imponerad. Vill man ha upp den på bakhjulet så måste man varva 13000 och släppa ut kopplingen på ettan
Anderzzon skrev:Ja skulle ha tjöpt hondan iaf, va kostar de att försäkra? Ingen skillnad kanske... Läs nya Bike där är det ett test med 1000rr -06 Varkar inte va så pjåkig och bättre än -04, -05
Mr. Dante skrev:Nja den är nog för slö för många här inne, alla 3 hästar eller liknande som saknas på topp använder ju alla dagligen och ett finare chassi mm väger ju inte upp det...
Man ska ju köpa den som har mest hästar i Bike så blir man nästan lika snabb som Rossi
Dr madNESS skrev:..den färgen på hondan är cool men lite lurig att få tag på i europa...har för mig den bara ska släppas i usa.
Skit i vad som är vanligt eller vad andra tycker är fult/snyggt utan åk och provsitt och bryt lite i dom och bilda egen uppfattning. Mässan i Gbg är ett ypperligt tillfälle.
Min röst föll iaf på R1:an...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |