Köpa ny hoj nästa vecka men vilken?

Vilken hoj ska jag köpa nästa vecka?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Hojlös
SMoto skrev:
synd och säga men jag tycker -06 zx 10 är ful, såååå ful bak. Hondan är nog snyggast fast tamas av dom, sen kommer nog R1 fast då har du en dussinhoj

ALLTSÅ, kvar står Suzukin...klart du ska köra på SuZZi... :banana

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
newstead skrev:
Inga problem.. vänta tills snön försvunnit och provkör alla. Köp den du gillar bäst sen :tummenupp

Hur många butiker har provkörningsexemplar av dessa hojar då? Vad jag vet av egen erfarenhet så är det ganska svårt att få provköra, en sak som egentligen borde vara självklart. Hade ju varit perfekt om det åtminstone fanns en demohoj av varje nånstans man kunde testa innan man köpte.

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Nickl@s skrev:
Honda :kär Är bara bäst!

-Den är billigast i försäkring!
-Billiga reservdelar (kmpl. ram 8000:- +moms.
-innergaffelben 1600:- +moms. st.
-Den går aldrig sönder.
- Sedan kör 70% av alla stuntare i USA Honda...

Listan går att göra lång...

Men om du inte snabbar dig lite, så kan det vara svår att få tag på Hondan dom är nästan slutsålda!

Jag får min 1000RR på onsdag 18/1 ska bli jävvligt roligt :tummenupp

// Nicklas

Nice :tummenupp , då får du ta ut den på en tur... Jo, vet att man måste agera snabbt om man vill ha en -06:a

majtii

Those were the happy days
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sviterna av en indragning...
Väljer du hoj efter vad du vill ha eller vad alla andra tycker är häftigast?

Hänger på vilken typ av förare du är och hur du ska använda hojen. Samtliga hojar har sina fördelar och svaga punkter.
Provkör (om möjligt), provsitt, klämm & känn och gå efter magkänslan.
Ingen av dem är en dålig maskin.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
$noop skrev:
Hur många butiker har provkörningsexemplar av dessa hojar då? Vad jag vet av egen erfarenhet så är det ganska svårt att få provköra, en sak som egentligen borde vara självklart. Hade ju varit perfekt om det åtminstone fanns en demohoj av varje nånstans man kunde testa innan man köpte.

Jag vet att dom kan vara lite tjuriga på firmorna när man vill provköra, och till viss del förstår jag det. Men om man är en seriös spekulant så brukar man få ändå få prova. Får man inte så finns det andra ställen man kan köpa hojen på. Det skulle aldrig falla mig in att köpa en ny hoj om jag inte fick provköra den...

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
newstead skrev:
Jag vet att dom kan vara lite tjuriga på firmorna när man vill provköra, och till viss del förstår jag det. Men om man är en seriös spekulant så brukar man få ändå få prova. Får man inte så finns det andra ställen man kan köpa hojen på. Det skulle aldrig falla mig in att köpa en ny hoj om jag inte fick provköra den...

Nä, dom e lite svåra med det där. Fast som sagt, tror inte dom e så sugna på att plocka ut en sprillans ny hoj och sen vill inte spekulanten ha den...priset skulle sjunka ganska kraftigt på den hojen.

Jag har köpt 2 hojar utan att ha provkört, den tredje åkte jag sammanlagt 70 mil för att hämta och hade inte provkört någon innan. Dock provkörde jag innan köp, men det var av en privatperson.

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
ÅÅÅÅÅÅååååååå jag vill ha en -06 honda cbr 1000rr dom är ju bara snyggast å så säger jag inte bara för att jag har en honda cbr 929

Herman

Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
OBS! Jag väljer den hojen ni tycker passar bäst.... Eftersom jag inte vågra stå för de själv. Då kan jag säga att han på sporthoj tyckte att hojen jag köpte är bäst även om jag sitter dåligt på den och hade personligen valt en annan hoj...

Så då vet ni hur viktigt de är att ni väljer rätt hoj åt mig, eftersom jag inte kan ta ansvar att välja den hojen jag själv vill ha! :tummenupp

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Gå inte efter nuvarande pollresultatet..

Yamahan är bara sååå rätt detta år! Och precis i den färgen också.. :tuttar
Kawan hade varit aktuell, om det inte vore för att de förstört allt som var kaxigt på den förra året.. Och Sukkan är ju brutal förstås, men Hondan.. Njaaaa. Känns lite tam, rent allmänt.

R1 tycker jag alltså! :)

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Köp Hondan. Bland de snyggaste jag har sett (förutom min egen då :tungan). Effektmässigt har alla mer än vad du behöver, så låt inte det styra.

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
2Wheeldrive skrev:
Vi får väl ta ett race nån dag du o jag :D Vi får se hur många varv din Sugati håller innan den rasar :rofl

Det kan vi säkert göra även om det jag skrev inte gällde mig och min hoj.
Men om du vill sätta ditt ego på spel så ska jag inte hindra dig. Jag tror inte vi orkar hålla på till min Ducce rasar.
Det går nog snabbare om vi kör tills din hoj blir lika vanlig som en Volvo 850 omodern, vilket borde vara någon gång i april :rolleyes: .

Nej, vi skiter i det så slipper du byta alias.

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
För mig är denna tråd en gåta.
Måste trådskaparen köpa hojen nästa vecka?
Vad händer om han inte gör det?

Skaffa en egen uppfattning, vilka egenskaper värderar du?

Herman

Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Fakkverk skrev:
För mig är denna tråd en gåta.
Måste trådskaparen köpa hojen nästa vecka?
Vad händer om han inte gör det?

Skaffa en egen uppfattning, vilka egenskaper värderar du?

Yepp... de ska jag göra om jag inte gör de så dör jag. Vet de fan vad som är fel. :kocko

Vet redan vilkan hoj jag ska köpa :tummenupp . De står i profilen!... Men de är alltid kul och se vilken hoj alla andra skulle köpa....

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Herman skrev:
1. Honda cbr 1000rr - 2006?
2. Yamaha R1 - 2006?
3. Suzuki gsxr 1000 - 2006?
4. Kawazaki zx 10r - 2006?

Så jag vet inte vilken jag ska ha... Fast så som de är nu så lutar de åt en Hondan. Men jag vet inte helt 100% än?! :va

Pollresultatet talar för sig själv. Finns bara ett val....HONDA cbr 1000 RR Fireblade :tummenupp

Fakkverk skrev:
Det har inte du heller enligt profilen... :rofl

Edit: Kastar du ofta pil i gummibåt?

Hehehe ville bara kolla hur snabbt folk skulle reagera på att jag heller inte har hoj just nu.....hehehe du va snabb :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024