Köpa ny hoj nästa vecka men vilken?

Vilken hoj ska jag köpa nästa vecka?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Partille
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
Herman skrev:
Yes imorgon ska man gå ner och lägga en order på en Honda cbr 1000rr -2006 blir en röd. Verkar vara den färgen som svårast att komma över :) .

Så får man en leverans i Mars runt den 13:e :yoparty

Grattis!
 

Dino Velvet

#2702
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Sölvesborg
Hoj
Ingen
Give up

2Wheeldrive skrev:
Din hoj var redan omodern när den tillverkades :rofl Och för dig som inte visste så är det inga större uppdateringar på -06orna =) Men men ducatiförare brukar ju inte följa med i utvecklingen :D Du kan tävla mot mopeder istället, då kanske du behåller din heder :hihi

:corn
 

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Thruxton, röd!
Aprilia RSV Mille Factory, Triumph Daytona 675 eller Yamaha R6 (alla 2006) säger jag.

Av alternativen du gett så gäller följande ordning:
Honda CBR1000RR
Suzuki GSXR 1000
Kawasaki ZX10R
Yamaha R1
 

Master_

Kung
Gick med
2 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki zx9r ninja
Herman skrev:
Fan, svårt men vill inte köpa och ha ångest sen.... :huvet
Med en honda är man ångest fri :tummenupp

Fan vilken Väntetid det verkar vara.. Jag skulle bli knäpp om jag beställde en hoj och fick vänta 2-3månader.. :gnissla
 
Last edited:

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Stockholm(Nacka)
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
ev märkesförsäkring skulle väga rätt tungt här, iallafall för mig eftersom du kollar på dom "värsta klass 7hojjarna" :hihi
 

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
jaha, tack då... För idag har jag varit ner och lagt in en order på en cbr. Kommer den 18 Mars :yoparty

Så den känns bra, även om den är slöast! Fan, såg en R6-2006 där den var sjukt snygg och såg grymt smidig ut. Nästa satt man ändrade sig.... :tummenupp
 

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Stockholm(Nacka)
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
Herman skrev:
jaha, tack då... För idag har jag varit ner och lagt in en order på en cbr. Kommer den 18 Mars :yoparty

Så den känns bra, även om den är slöast! Fan, såg en R6-2006 där den var sjukt snygg och såg grymt smidig ut. Nästa satt man ändrade sig.... :tummenupp
Grattis! :tummenupp

tror inte det är motorn som är begränsningen på 1liters sporthojjarna.. (om den nu skulle vara slöast! )
:rolleyes:

edit:vilken färg tog du?
 

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Herman skrev:
Så den känns bra, även om den är slöast!
Du kan ju komma tillbaka efter premiärturen och på dallrande ben berätta hur du kände av att den är slöast :D
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Herman skrev:
jaha, tack då... För idag har jag varit ner och lagt in en order på en cbr. Kommer den 18 Mars :yoparty

Så den känns bra, även om den är slöast! Fan, såg en R6-2006 där den var sjukt snygg och såg grymt smidig ut. Nästa satt man ändrade sig.... :tummenupp

Grattis! Alltid kul med ny hoj! :tummenupp Även om jag nu röstade på en Suzuki :tungan
 

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
DwD skrev:
Grattis! :tummenupp

tror inte det är motorn som är begränsningen på 1liters sporthojjarna.. (om den nu skulle vara slöast! )
:rolleyes:

edit:vilken färg tog du?

Det blev den röda, konstigt nog så var de den färgen som är svårast att få tag i. Så vill man ha en röd så bör man ringa denna månaden. Tog bara de svart och gråa....

Så nu är de bara att vänta till Mars :mad:
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Nu har du redan valt och jag måste bara säga; bra val. Man väljer ju hoj så som man väljer kvinnor; den med snyggast röv vinner :)
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Tror nog inte att Kawasakin har dålig kvalite, men den är klart sämre än Hondan. Suzukin och Kawasakin - Vilket märke har sämst kvalite av dessa då? Borde väl vara rätt tajt.
 

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R6 -06-
H4 skrev:
Tror nog inte att Kawasakin har dålig kvalite, men den är klart sämre än Hondan. Suzukin och Kawasakin - Vilket märke har sämst kvalite av dessa då? Borde väl vara rätt tajt.


Vad är det som Kawasaki har gjort som inte håller? Vet att växellådorna var dåliga fram till 98:a på en del...Jag tycker inte jag hört nån som haft problem med exempelvis zx10r..
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Racercukel skrev:
Vad är det som Kawasaki har gjort som inte håller? Vet att växellådorna var dåliga fram till 98:a på en del...Jag tycker inte jag hört nån som haft problem med exempelvis zx10r..

Nej, det har jag inte sagt heller. Men Kawan kan inte jämföras med Hondan. Hondan har ju 5 års motorgaranti.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top