Castrol GPS rekomenderas till din hoj.
Swedool har Q8 SBK 15-50 jag beställde en 20 litersdunk idag 1100:-
55 kr/ liter samma olja på Q8 macken 142kr/liter
Swedool har Q8 SBK 15-50 jag beställde en 20 litersdunk idag 1100:-
55 kr/ liter samma olja på Q8 macken 142kr/liter
Jag var på Swedol idag och hittade inget. Har du nån artikelnummer?
Jag brukar gå in till OKQ8 och köpa olja på 20-litersdunk. Helsyntet 15w-50 för 62,-/lit
Men din hoj kanske inte äter lika mycket olja som min...
Kolla annars de som annonserar här på SH i första hand tycker jag, RoLLeR har billig olja just nu om jag inte minns fel.
Biltemas raging olja. Billigt o bra
Konstigt - när jag har frågat, så får jag svaret att de säljer inte 20 liters dunkar och det finns inte i deras beställningspapper (har frågat på 2 st tappar i Gbg området förra året)
De har inget på hyllan utan jag beställde en 20 liters på swedool i jönköping och det var inga problem för dom att ta hem den med deras nästa oljeleverans från Q8.
Den skall dyka upp i slutet på veckan de lovade till och med att ringa mig så fort den dyker upp .
Eftersom det inte finns på hyllan får man vänta till nästa leverans. Om en månad är alltså. Finns det någon i Sthlm som har såna priser, 55-60kr/liter rakt över disk?
Jag brukar köpa GPS på Micro eller Shell advanced Mekonomen ,iaf överkommligt för en 4l dunk om det kniper.
Annars har Rollers däck den snabbaste och fetast olja
Är Q8 SBK Racing SAE 15W-50 som rolle säljer en bra olja att hälla i min ninja?
Jag är intresserad av en olja som klarar hela säsongen med mycket vanlig lansvägsmil och antagligen inte så många banvarv.
Har fått möjligheten att köpa en 20W-50 (eller om det var 45) olja men frågan är hur stor skillnaden är mellan denna och 15W-50. Sen står det inte racing på burken heller men det kan väl knappast göra så mycket.
Tacksam för snabbt svar.
Min R6a 00a tickar en del, har gått 2700 snart men jag kör med statoils racingolja. Söker någon olja (samt filter) så att jag kan sova gott om nätterna ?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |