Köpa sprit på nätet

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
jopp..

Fan att det var sån försäljning i malmö trodde jag aldrig.

Men det var ganska srämmande att dom fyllde på flaskorna från polen med annan skit och sedan korkade igen dom. :gnissla
Ska nog tänka 2ggr innan jag köper sån skit

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Undrar när man kommer kunna dricka sprit på nätet,så man slipper gå på krogen o va social menar jag.Själv tycker jag det e kul att strosa runt på bolaget.Brukar snegla lite på folk o gissa vad dom ska ha sina varor till för event.Sen köper man samma som dom o sitter o känner sig skitsnobbig när frugan frågar hur man kunde hitta ett så smarrigt vin. :rofl

Therudeboy

Guest
stony skrev:
jopp..

Fan att det var sån försäljning i malmö trodde jag aldrig.

Men det var ganska srämmande att dom fyllde på flaskorna från polen med annan skit och sedan korkade igen dom. :gnissla
Ska nog tänka 2ggr innan jag köper sån skit

Oftast är den inget farligt att dricka det, beror på om idioterna spätt ut det eller renat med något som inte ska va där. Oftast är det 96% som är utspätt med vatten i flaskorna så drick du på.

steIIa

bönan på pallen
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Naah, hojintresse mest :)
ktmjacke skrev:
Undrar när man kommer kunna dricka sprit på nätet,så man slipper gå på krogen o va social menar jag.Själv tycker jag det e kul att strosa runt på bolaget.Brukar snegla lite på folk o gissa vad dom ska ha sina varor till för event.Sen köper man samma som dom o sitter o känner sig skitsnobbig när frugan frågar hur man kunde hitta ett så smarrigt vin. :rofl

Håller med dig. Det är trevligt att strosa runt på bolaget å bara se vilka nyheter som finns å spana in vad andra köper. Har fått göra det lagligt i drygt 2 månader nu och jag älskar det :] Innan följde jag alltid med pojkvännen och försökte lite osynligt peka ut vad jag skulle ha osv, vågade inte ens bara strosa och titta trots att det faktiskt inte finns något olagligt alls i det..haha!
Men nu så, varje vecka helgas med ett litet besök, med eller utan köp.
Vore trist om det skulle försvinna, så jag hoppar gärna över att handla över nätet...skittrist ju! Hela känslan försvinner...
OK om man ska ha brakfest och vet precis vad man ska ha. Då är det ju bara att gå in på ev. "spritbutik" på nätet, kryssa för si och så många flarror av det man ska ha och sen handla för fulla muggar...

Men nej, helst inge nätbutik à la systembolag-wannabe för mig iaf. Kan gott kosta på mig de extra slantarna bara för att få vandra omkring bland hyllorna...

Tjipp!!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
steIIa skrev:
Håller med dig. Det är trevligt att strosa runt på bolaget å bara se vilka nyheter som finns å spana in vad andra köper. Har fått göra det lagligt i drygt 2 månader nu och jag älskar det :] Innan följde jag alltid med pojkvännen och försökte lite osynligt peka ut vad jag skulle ha osv, vågade inte ens bara strosa och titta trots att det faktiskt inte finns något olagligt alls i det..haha!
Men nu så, varje vecka helgas med ett litet besök, med eller utan köp.
Vore trist om det skulle försvinna, så jag hoppar gärna över att handla över nätet...skittrist ju! Hela känslan försvinner...
OK om man ska ha brakfest och vet precis vad man ska ha. Då är det ju bara att gå in på ev. "spritbutik" på nätet, kryssa för si och så många flarror av det man ska ha och sen handla för fulla muggar...

Men nej, helst inge nätbutik à la systembolag-wannabe för mig iaf. Kan gott kosta på mig de extra slantarna bara för att få vandra omkring bland hyllorna...

Tjipp!!
Ja det e ju inte för inte det kallas "gubbdagis"Man vill ju känna på flaskorna o dess tyngd o dignitet.På bolaget finns det inga samhällsklasser heller,där e vi alla fyllon bara,känns skönt. :D

Gick med
20 Dec 2003
Hoj
1198 Vafanculo
Therudeboy skrev:
Oftast är den inget farligt att dricka det, beror på om idioterna spätt ut det eller renat med något som inte ska va där. Oftast är det 96% som är utspätt med vatten i flaskorna så drick du på.

Såg ett liknande program om smuggelsprit som såldes från båtar som kom från Baltikum. Dom brännde allt själv och lagrade det i sina badkar som dom använde.. sen förpackade dom spriten i vodkaflaskor och korkade igen. Flaskan såg ut som vilken smirnoff som helst.. nä tänk er för innan ni köper av sånna pack och drick inte skiten

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Nån som provat att beställa därifrån?

Therudeboy

Guest
Fearless skrev:
Såg ett liknande program om smuggelsprit som såldes från båtar som kom från Baltikum. Dom brännde allt själv och lagrade det i sina badkar som dom använde.. sen förpackade dom spriten i vodkaflaskor och korkade igen. Flaskan såg ut som vilken smirnoff som helst.. nä tänk er för innan ni köper av sånna pack och drick inte skiten

Låt dom lagra det i badkaren, lär ju inte va för många % där. Och det man inte vet har man inte ont av.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Therudeboy skrev:
Låt dom lagra det i badkaren, lär ju inte va för många % där. Och det man inte vet har man inte ont av.
Nä, precis, kanske vart en göörsnygg brud som badat i precis innan :banana

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Haha det där måste jag komma ihåg.

ktmjacke skrev:
Sen köper man samma som dom o sitter o känner sig skitsnobbig när frugan frågar hur man kunde hitta ett så smarrigt vin. :rofl

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Finsprit (Systemet) är väl ok ibland, själv skämms jag inte för att jag allt som oftast annars dricker HB +RedBull, då vet jag vad jag får i mig, och det är fan bara fin-fint...

Har man fasta leverantörer som är "kända i byn" så är hemkokt spånk det finaste som finns...

Therudeboy

Guest
Vodka från systemet är också hembränt fast med lite essens i bara.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Blip skrev:
Det kommer skit från hennes arsel med, oavsett utseende :D
Inte va sån nu. E. coli-bakterier är iaf inte min huvudsakliga association till att hoppa i badkaret med någon. :rolleyes: :banana

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Hörde precis på radion att 150 pers som handlat importsprit på nätet riskerar åtal.

Kreuz

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda
Gjorde en beställning på www.spritbutiken.com. Det blev 12 flaskor sprit och de levereras nu på onsdag enligt supporten.

Beställde därifrån eftersom de har en fraktgaranti. Dessutom verkar de ha riktigt snabba leveranser, paketet skall alltså levereras på onsdag och då beställde jag samt betalade under tisdagen i förra veckan, ( 9 mars).

Gick med
20 Dec 2003
Hoj
1198 Vafanculo
Kreuz skrev:
Gjorde en beställning på www.spritbutiken.com. Det blev 12 flaskor sprit och de levereras nu på onsdag enligt supporten.

Beställde därifrån eftersom de har en fraktgaranti. Dessutom verkar de ha riktigt snabba leveranser, paketet skall alltså levereras på onsdag och då beställde jag samt betalade under tisdagen i förra veckan, ( 9 mars).

Hör gärna av dig då beställningen levererats och meddela om allt gick som det skulle osv..

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA