Jag kom på nu i natten att jag har för mycket pengar på kontot. Så kan jag inte ha det. Jag tänkte köpa en riktigt stereo, eller kanske bara högtalare då jag får låna bror mins stärkare på obestämd tid (typ ärva för ska man till andra sidan jorden kommer man väl inte tillbaka?). Det är i alla fall en seriös yamma stärkare med några år på nacken. 9k nypris prata han om men det kommer ta några timmar innan jag får tag på den så jag kan inte säga vilken modell det är. Men den duger säkert.
I alla fall. Ni som fattar blocket annonserna kan väl säga vilket annons jag ska kolla på. Jag ska alltså primärt ha musikhögtalare men duger dom till en film i halvåret och lite xbox är jag nöjd.
Ni kan väl tipsa om båda bara front och surround? Sorry om jag verkar full, jag söp ner ett helt gäng.
KJAM!
I alla fall. Ni som fattar blocket annonserna kan väl säga vilket annons jag ska kolla på. Jag ska alltså primärt ha musikhögtalare men duger dom till en film i halvåret och lite xbox är jag nöjd.
Ni kan väl tipsa om båda bara front och surround? Sorry om jag verkar full, jag söp ner ett helt gäng.
KJAM!