Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thud! You've been hit!
www.wesellcd.com kanske
P.s om du undrar om just "Thud" leta info om Terry Pratchett D.s
dyr frakt,så ska du beställa skivor så beställ ordentligt så blir det billigt![]()
De är ju två olika standarder förstås...I korthet så är DVD+R bättre på felhantering och ger mindre risk för defekta skivor eller läsfel vid hög hastighet. Ett bättre val alltså för många applikationer. Men, DVD-R kan lagra aningens mer (när vi pratar single layer) och för t.ex. Wii konsoler anses -R vara bättre, för att konsolen inte behöver kräma på lika hårt med lasern för att läsa skivan och generellt går dessa skivor bättre i konsolen.
Jag har kört genomgående med -R för enkelhetens skull, och kan inte heller påstå att jag märkt skillnad de gånger jag använt +R. Fel på t.ex. video-DVD (film som hackar eller stannar av) beror oftast på fel i källfilerna eller alldeles för hög brännarhastighet.
BTW: Det är Verbatim jag använder - klart bästa märket. Som DVD-fodral är Amaray att rekommendera (samma som används till "köpes-skivor" och av hög kvalitet). Lite dyrare, men det lönar sig. Handlat från WesellCD...
Nu när vi ändå är inne på skivor i allmänhet. Vad exakt är det för skillnad på en DVD- skiva och en motsv. DVD+ ?
Min DVD läser båda två, men det vore kul att veta vad det är som skiljer.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |