Härnborg
nihao
Jag kommer inte heller idag. Är fortfarande killen med kryckorna
Var och när är det samling?
EDIT: Hittade, kl18 på Donken i köping va?
Nå? Vad blev det för tur då? Var det den Sportis nämnde?
Nå? Vad blev det för tur då? Var det den Sportis nämnde?
Lite regn har aldrig hindrat mig iallafall...Lite svagare uppslutning då jag misstänker att många titta upp och såg mörka moln som hotade tisdagsturen men inget regn blev det.
Det var riktigt trevligt att träffa er som var med också, det blir fler Tisdagar för min del Vägarna var ordentligt härliga och det hela gav mig ordentligt mycket (hann ju snappa upp en hel del när ni körde omTrevligt att göra din bekantskap
sintex hoppas du inte förfrös dig på hemvägen eller var det adrenalinet som gjorde dina händer skakiga
Japp, 20 mils njutning,(med undantag för transport delen mellan ullvileden och ängebyleden..) för SinteX ca 28
Kolla i bilder o filmer för bilder
Jag var inte alls bitter igår, skitkul att sitta och uggla vid Gröndal och agera träningsledare åt 6 enduroförare (vilket betyder att jag själv inte får köra ) - satt mest i ombytesstugan och eldade i kaminen med galopperande förkylning, så det kanske var lika bra att man inte åkte med.
...hörde rykten om massiv bombrepa som vanligt på slutet? Inte alls avundsjuk.
/J
Lite regn har aldrig hindrat mig iallafall...
Det var riktigt trevligt att träffa er som var med också, det blir fler Tisdagar för min del Vägarna var ordentligt härliga och det hela gav mig ordentligt mycket (hann ju snappa upp en hel del när ni körde om
Vem vet, i slutet av sommaren kanske man hänger på de stora grabbarna
Blev exakt 30,4 mil enligt trippmätaren
Trevligt att träffas förresten
EDIT; Jag fick pengarna tillbaka på min wrap + att jag fick den eftersom de skulle få kasta den
Hon bakom disken sa; "Jaja, men du försvann ju bara", jag svarade; "Ja, precis dit jag sa, ut genom dörren, direkt till vänster!"
den 20-åriga tanten bakom disken svarade bara:
" "
Jag var inte alls bitter igår, skitkul att sitta och uggla vid Gröndal och agera träningsledare åt 6 enduroförare (vilket betyder att jag själv inte får köra ) - satt mest i ombytesstugan och eldade i kaminen med galopperande förkylning, så det kanske var lika bra att man inte åkte med.
...hörde rykten om massiv bombrepa som vanligt på slutet? Inte alls avundsjuk.
/J
...jag hävdar att det är kokta korvens fel då han ledde hela vägen fram till rödljusen
Var det något fel på rettan?
Var det något fel på rettan?
Du känner väl oss ? vem tror du låg först
Kom du sent och missade oss eller ångrade du dig?
Ångrade mig i sista stund. Var på håret till för kallt och när det sedan regnade på väg hem från jobbet hoppade jag det. Verkar ha varit en jävla kul repa iaf. Ska se till att dyka upp nästa gång.
Regn är en faktor jag med skulle hoppa av för !!! Vi får beställa sol till nästa tisdag
Har vi inte beställt det till varje gång menar du
Jag säger ju att han är självgo
som vanligt såg jag enbart hans nybyggda inget annat .... så att försöka påskina att det var jag som var den syndige av oss kan inte vara rätt
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|