Köpings-åka

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Var och när är det samling?

EDIT: Hittade, kl18 på Donken i köping va?

Jepp 18:00, men vi försöker åka så fort som möjligt då, kom gärna nytankad. Finns mackar flera mackar inom räckhåll där, Ok/Q8 minipris vid big, inn, tanka, tar du vänster i "stora rondellen" vid Donken så har du Jet mack efter "gas" rakan på höger sida.:tummenupp

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Nå? Vad blev det för tur då? Var det den Sportis nämnde?

Japp det blev den vändan och den var skitbra!!!:tummenupp Lite svagare uppslutning då jag misstänker att många titta upp och såg mörka moln som hotade tisdagsturen men inget regn blev det.Trevligt att göra din bekantskap
sintex hoppas du inte förfrös dig på hemvägen eller var det adrenalinet som gjorde dina händer skakiga:hihi

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Nå? Vad blev det för tur då? Var det den Sportis nämnde?

Japp, 20 mils njutning,(med undantag för transport delen mellan ullvileden och ängebyleden..) för SinteX ca 28:tummenupp
Kolla i bilder o filmer för bilder

Last edited:

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Lite svagare uppslutning då jag misstänker att många titta upp och såg mörka moln som hotade tisdagsturen men inget regn blev det.
Lite regn har aldrig hindrat mig iallafall... :) :yoparty

Trevligt att göra din bekantskap
sintex hoppas du inte förfrös dig på hemvägen eller var det adrenalinet som gjorde dina händer skakiga:hihi
Det var riktigt trevligt att träffa er som var med också, det blir fler Tisdagar för min del :D Vägarna var ordentligt härliga och det hela gav mig ordentligt mycket (hann ju snappa upp en hel del när ni körde om :nicka

Vem vet, i slutet av sommaren kanske man hänger på de stora grabbarna :hihi :rofl

Japp, 20 mils njutning,(med undantag för transport delen mellan ullvileden och ängebyleden..) för SinteX ca 28:tummenupp
Kolla i bilder o filmer för bilder

Blev exakt 30,4 mil enligt trippmätaren :tummenupp

Trevligt att träffas förresten :brinnerup

EDIT; Jag fick pengarna tillbaka på min wrap + att jag fick den eftersom de skulle få kasta den :banana
Hon bakom disken sa; "Jaja, men du försvann ju bara", jag svarade; "Ja, precis dit jag sa, ut genom dörren, direkt till vänster!"
den 20-åriga tanten bakom disken svarade bara:
":mad: "

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag var inte alls bitter igår, skitkul att sitta och uggla vid Gröndal och agera träningsledare åt 6 enduroförare (vilket betyder att jag själv inte får köra :gnissla ) - satt mest i ombytesstugan och eldade i kaminen med galopperande förkylning, så det kanske var lika bra att man inte åkte med.

...hörde rykten om massiv bombrepa som vanligt på slutet? :hihi Inte alls avundsjuk. :huvet

/J

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
Hmm rykten ska man aldrig lita på .. och du känner ju oss :D vi tog oss en stillsam tur på våra järnhästar :yoparty :tummenupp

Jag var inte alls bitter igår, skitkul att sitta och uggla vid Gröndal och agera träningsledare åt 6 enduroförare (vilket betyder att jag själv inte får köra :gnissla ) - satt mest i ombytesstugan och eldade i kaminen med galopperande förkylning, så det kanske var lika bra att man inte åkte med.

...hörde rykten om massiv bombrepa som vanligt på slutet? :hihi Inte alls avundsjuk. :huvet

/J

Alltid trevligt med nya bekantskaper :D hoppas att du kommer med flera gånger och att det ska vara lite fler åkare och kanske lite varmare ... jag gissar att din hemresa var allt annat än varm ?

Lite regn har aldrig hindrat mig iallafall... :) :yoparty

Det var riktigt trevligt att träffa er som var med också, det blir fler Tisdagar för min del :D Vägarna var ordentligt härliga och det hela gav mig ordentligt mycket (hann ju snappa upp en hel del när ni körde om :nicka

Vem vet, i slutet av sommaren kanske man hänger på de stora grabbarna :hihi :rofl

Blev exakt 30,4 mil enligt trippmätaren :tummenupp

Trevligt att träffas förresten :brinnerup

EDIT; Jag fick pengarna tillbaka på min wrap + att jag fick den eftersom de skulle få kasta den :banana
Hon bakom disken sa; "Jaja, men du försvann ju bara", jag svarade; "Ja, precis dit jag sa, ut genom dörren, direkt till vänster!"
den 20-åriga tanten bakom disken svarade bara:
":mad: "

Last edited:

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj

/J

Kungsör-köpings vägen är allt annat än plan i de övre hastigheterna men jag hävdar att det är kokta korvens fel då han ledde hela vägen fram till rödljusen :D

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
Jag var tvungen att släppa honom :D sist så var han tvungen att hem och trimma batteriet för att han halkade efter dom första 5 meterna :D

Näpp!! Bara insåg min plats :tummenupp Lyckades dock göra en fet start mot han vid en rödljus :)[/QUOTE]

Du känner väl oss ? vem tror du låg först :va

Var det något fel på rettan? :hihi

Last edited:

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Hoj
CRF450 -02
Kom du sent och missade oss eller ångrade du dig?

Ångrade mig i sista stund. Var på håret till för kallt och när det sedan regnade på väg hem från jobbet hoppade jag det. Verkar ha varit en jävla kul repa iaf. Ska se till att dyka upp nästa gång.

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Ångrade mig i sista stund. Var på håret till för kallt och när det sedan regnade på väg hem från jobbet hoppade jag det. Verkar ha varit en jävla kul repa iaf. Ska se till att dyka upp nästa gång.

Regn är en faktor jag med skulle hoppa av för !!! Vi får beställa sol till nästa tisdag:)

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
som vanligt såg jag enbart hans nybyggda :arsele inget annat .... så att försöka påskina att det var jag som var den syndige av oss kan inte vara rätt :D

Lika bra att erkänna!! Vi var aldrig över 90blås för det mina damer och herrar är ju faktiskt olagligt:D

Last edited:
Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...