Köpings-åka

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Apapap inget smitande alla ska räknas in :fakta

Janäää...jag vet inte, kommer nog få svårt att svinga benet över millen imöra' - gav mig fan på att ta milen under timmen idag (och det gjorde jag), men det straffar sig är jag rädd för. :va :hihi

Det OCH enduroträning lär väl vara giltigt nog? :gnissla :crash

/J

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
Ap ap ap träning ska vara av godo och kan då inte vara en anledning till att avvika :fakta

Enduroträning :va :va nä nä .. enligt tidigare inlägg så är denna företeelse enbart en vintersysselsättning med eller utan grillvantar :smasha :fakta :7peta

Janäää...jag vet inte, kommer nog få svårt att svinga benet över millen imöra' - gav mig fan på att ta milen under timmen idag (och det gjorde jag), men det straffar sig är jag rädd för. :va :hihi

Det OCH enduroträning lär väl vara giltigt nog? :gnissla :crash

/J

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Ryktet säger att Gabor2 ska leda tisdagsznurren :va :D

Måste vara felaktigt!:) Ödmjuk som jag är tar jag jumboplatsen för att studera djupa nerlägg av åkafortpiloter långt därframme :tummenupp Min seriösa åsikt är att alla skall sätta "sitt" tempo och komma fram därmed inte sagt att vi skall träna krypkörning....den tiden anser jag vara förbi:) Vi brukar väl kunna bjuda på åkbara vägar iallafall så möt upp eller som sgm skulle utrycka det... Be there or be f-cked

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
:fakta vi åker dit du visar ! :D

SGM försöker bara slingra sig :va men hans hitte på gills inte .... game on :banana

Måste vara felaktigt!:) Ödmjuk som jag är tar jag jumboplatsen för att studera djupa nerlägg av åkafortpiloter långt därframme :tummenupp Min seriösa åsikt är att alla skall sätta "sitt" tempo och komma fram därmed inte sagt att vi skall träna krypkörning....den tiden anser jag vara förbi:) Vi brukar väl kunna bjuda på åkbara vägar iallafall så möt upp eller som sgm skulle utrycka det... Be there or be f-cked

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
kanske skulle ta och bege sig till det dära arboga för att vidga vyerna lite,,
men vart ligger donken nånstans??

Om man kommer på motorvägen från köping/Västerås så ligger det vid rastplats Sätra längs motorvägen. Går inte att missa. Glöm inte att vinka och varva lite extra när du åker förbi Statoil.. utifall att Harnborg har oturen att jobba ;)

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
Vägbeskrivningen är ok men bara det att vi startar ut ifrån Donken i Köping :D

Om man kommer på motorvägen från köping/Västerås så ligger det vid rastplats Sätra längs motorvägen. Går inte att missa. Glöm inte att vinka och varva lite extra när du åker förbi Statoil.. utifall att Harnborg har oturen att jobba ;)

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..

OKQ8 :fakta och så lägger vi till :finger på det också.

btw, dekalkawan kommer inte idag. Föraren är sjuk. :gnissla
Föraren har dessutom en ny kamkedjesträckare som ska monteras och en biljävel som har gett upp. Så han hade ändå inte haft tid :mad:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
@goshow; Här är donken.

donkenfifang.jpg

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Hoj
CRF450 -02
Framhjulet inlämnat hos Vianor idag för byte av däck. Om gud vill så kan man åka idag.

Känner DU någon på Vianor i Västerås? Be dem isf prioritera framfälgen med gula fälgstripes :)

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Framhjulet inlämnat hos Vianor idag för byte av däck. Om gud vill så kan man åka idag.

Känner DU någon på Vianor i Västerås? Be dem isf prioritera framfälgen med gula fälgstripes :)
Ring ner och dra en snyft historia om nått eller säg att du skall bränna till halland för att fria till din blivande fru och du har ingen bil eller bara åk ner och stå och stirra på meken som fikar ist för meckar på din svål:tummenupp

OKQ8 :fakta och så lägger vi till :finger på det också.

btw, dekalkawan kommer inte idag. Föraren är sjuk. :gnissla
Föraren har dessutom en ny kamkedjesträckare som ska monteras och en biljävel som har gett upp. Så han hade ändå inte haft tid :mad:

phuuu!!!!! då slipper vi åka så inihelvete fort vi andra då:banana

Last edited:

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Hoj
CRF450 -02
Ring ner och dra en snyft historia om nått eller säg att du skall bränna till halland för att fria till din blivande fru och du har ingen bil eller bara åk ner och stå och stirra på meken som fikar ist för meckar på din svål:tummenupp

Försökte ringa och snyfta men av ngn anledning så kränger de om däck kvällstid?!?!?! Jaja, ser ju ut att kunna bli klart till onsdagskörningen iaf.
Fan kan ju inte ta mer är 10min att kränga om ett MC-däck. Vore ju skillnad om det var 4st feta lågprofilsdäck till en bil.

Jaja, den som väntar på något gott får väl rensa ogräs i trädgården istället...:rolleyes:

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Last edited:

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Vem vann idag då?

Gubben med fyrhjulingen vid Oti Krog - blinghjul och bröt-aga. :yoparty

Han var så rask att jag inte hann få fram kameran ens...och inte blev det mycket till fota idag heller, hade fullt upp med att hålla rådande hastighetsgränser. :hihi Jag formligen ÄLSKAR sådana goa slingriga vägar på åsarna, den mellan Hed - Skinnsberg var det länge sedan man åkte bil på, har aldrig kört båge på den, klart fin väg!

Jag hade precis svinkul, som vanligt, allt är erat fel grabbar... :D

Gabor2 - du är en mycket, mycket sjuk människa - too fast too furious säger jag bara! PSCCCCHHHHHT! :rofl

/J

Bifogat

• IMG_0282.JPG
    IMG_0282.JPG
    237.4 KB · Visningar: 70
  • IMG_0283.JPG
    IMG_0283.JPG
    178.8 KB · Visningar: 62
  • IMG_0284.JPG
    IMG_0284.JPG
    230.3 KB · Visningar: 60
  • IMG_0286.JPG